Header Ads

Lelaki Selalu Terlepas Pandang Ketika Solat



Solat Lelaki

minggu lepas aku gi solat kat surau puduraya then
aku terperasan 1 notice yang ditampal di pintu surau..

heee.. memang ada betul gak notice tuh.. coz skrang dah ramai lelaki
yang suka pakai baju adik.. ketat² dan pendek.. so bila rukuk or sujud
akan menampakkan spender, boxer dan macam2 lagik..
hik hik hik.. kalu lawa takpe.. ni gambar kartun la..

adeiii.. malu wehh.. pakcik² belakang korang sembahyang boleh
terbatal gelak tengok boxer korang..
wakkakaka..

kepada kaum adam.. sila la masukkan baju kedalam
kalu dah tau baju tuh pendek menampakkan ape yang tak patut..


p/s...kadang² seluar londeh pun bhaye gak..

9 comments

abdullah gazali said...

betul betul. selalu jugak nampak mcm tu bila masuk masjid.
masuk masuk je terus nmpak.
MasyaAllah~

Feroz Othman said...

abdullah : takda org tgur smpai kesudah la depa mcam tuh :)

Buatbest said...

ye..betul..prnh jgk tgk perkara mcm tu..

Farahin Ahmad said...

hahahhaha..tak g solat jumaat so tak penah nmpk lagi :P

Fendy said...

ramai bro skrg ni...kene masukkan dalam seluar...

Naufalgroups said...

kunjungan pagi
tukar banner gan
banner anda sudah dipasang silahkan cek
jangan lupa pasang balik bannerku yah
terima kasih

shazwan: said...

Hehe. Btol3. Nmpk boxer takpa, jgn nampak kulit, nnti batal. hehe. Jom singgah blog saya baca entry 5 perkara :)

Nuratikah Abd Rahim said...

assalamualaikum.. tyka mohon share di blog ya :)

AbgferOz said...

nuratikah : silakan :)

Powered by Blogger.