Wednesday, October 24, 2012

Kisah Lawak Seorang Nenek

5


Kisah Lawak Seorang Nenek

Kacang.

Abu (nama samaran) bagitau tunang dier Siti (juga nama samaran) teringin nak 
jumpa nenek Siti. Satu hari, Siti berkesempatan memperkenalkan Abu kepada neneknya. 

Sambil duduk menunggu, Abu mengunyah kacang hazelnut sampai abis semangkuk. 
Nenek Siti keluar lalu Abu bersalam dengan sopan santunnya sambil berkata, "Maaflah nek, 
abis semangkuk hazelnut tu saya makan tadi." 
Dengan selamba ala salesman budak-budak pakai tie jual calculator, 

nenek Siti berkata, "Takpe, Siti memang suka sangat bawakan nenek 
coklat kacang hazelnut ni. Gigi nenek takde dah, jadi nenek isap je la coklatnya. 
Kacangnya nenek tinggalkan kat mangkuk tu."



p/s... kalu kena kat korang ape korang buat.. ?
heee...
Kisah Lawak Seorang Nenek

5 GigitaN:

hheheh...tu lah nak sangat...rasalah huhu...xper bukan selalu...

dah termakan, redha je la hehehehe



--------------------------
http://www.jvbuyer.com.my
malaysia group buying sites

tahan2 cover depan awek ngan nenek...
hahahaha

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More