Header Ads

Arnab Angora ku COMOT



tengok muka arnab angora ku yang cOmot

sejak dapat rumah ke 2 di halaman taman depan umah aku ni.. 
arnab² angora aku nie suka sangat gali lubang.. sampai dah ada 2 lubang untuk dorang
menyorok bila orang datang nak tengok dorang.. isk isk isk..

tengok rupa arnab tuh.. hari hari comot macam tuh kesahnya dok gali lubang..
setiap hari dok gali lubang.. sampai bekas makanan dia ilang 1 tatau la
tertanam ke atau dah disimpan dalam lubang.. isk isk isk..

naseb baik la dia tau keluar bila lapar.. kalu tidak memang payah la nak nampak 
arnab2 ni dok santai kat atas tanah.. isk isk isk..

3 comments

Nyamuk Terbang said...

ala comel..trngn nk bela

Puteri Iqa Izyan said...

olololo... comelnye... suke tgk anggora. kiut miut :P

arnab kat rumah kite pun suke gali2 lubang. hehe

Ena's Palace said...

orennye mata dia...
da resmi dia idup dalam lubang...wpun dalam kandang dia tetap cari lubang jugak kan..

Powered by Blogger.