Header Ads

Shopping di Bagan Serai



Jalan-jalan di Pasar Bagan Serai

bila dah balik kampung di semanggol, perak tak sah kalu
tak singgah bagan serai untuk jalan-jalan cuci mata
sambil menghabiskan duit... hik hik hik..
 heee.. mak dengan adik dah rambang mata memilih kelongsang
yang mane satu sesuai.. hik hik hik.
tengok sempat lagi tanya cameraman ok tak..
heeee..

kat sini gak jumpa seluar 3/4 sama sebijik macam kat downtown cheras
cuma yang berbeza sini ada saiz .. dan warna kegemaran
dan harga pun murah sikit dari downtown..
hihihih.. yeyyy..

5 comments

✿Lady Ainaa✿ said...

wahhh mcm menarik je... tak pernah pergi.. btw, bestnye pergi shoping dengan mak.. hehehehe.. rindu kt mak sy.. T^T

AbgferOz said...

lady : hihihih.. best gak :P lagi best kalu mak blanje kan kan kan ? hiihih tau dahh

nabila azmi said...

sy dok bgn dulu..=)=)...

Feroz Othman said...

nabila : skrang dok mane ?

Anonymous said...

tiap2 hri ke pasar ne broperasi?..

Powered by Blogger.