Mabuk ke Gunting Rambut Senget ?



Gunting Rambut

rambut dah panjang.. lebat plak.. adeii panas.. panas..
alang2 dah dekat nak ada majlis ini elok la gunting rambut.. so
semalam dalam kul 5 aku ambik keputusan untuk gunting rambut kat 
kedai gunting rambut pandan jaya..

feroz : boss, tepi kasi nipis.. atas kasi pendek sikit then nipiskan
boss : ok boss..

ok aja katanya.. tak kesah la..
gunting punya gunting tengok dah pendekk..

feroz : cukup sda tuh..
boss : mau lagi pendek ka ?
feroz : takpayah..

adeii habis senget rambut aku then dia nak repair kasi pendek lagi
perghh.. dah nipiskan then nak pendekkan lagi..
baik kau botakkan je..
isk isk isk..

cukup la 2 kali dah terkena.. lepas ni
pergi la kedai jauh sikit pun takpe.. dari senget atau botak
heeeee... tak sanggup den setiap kali nak kna repair sndiri..
isk isk isk..


p/s... jum jum singgah blog blogger pemes Mia Liana


10 comments

fyna said...

hehehe..kasi botak sudah. botak itu menawan ok.

Feroz Othman said...

sis fyna : grrr... sekeh nak ?

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

sejak kne tah pape kat mamak..dh x p dh..busuk2 cari kedai melayu & nk best g saloon..

AbgferOz said...

ahmad fauzi : heee.. tuh je yg paling dekat.. tpi confirm lpas nie cari la salon ke jauh sket ke :)~

LiYa HaNiF :: said...

kasi botak terus mamak hehe

Mr.Lidi Kepala Putih said...

buat la pesyen tembikai macam ronaldo dulu..kah3 :D

nabByla said...

hehe kciannya.. :p

Mia Liana said...

botak.. cute apa.... hehehehe

Masha Meisters said...

alamak....dah xjadi macho man la...hihi

AbgferOz said...

Liya : amboih2 tarek tlinga kangg..

mir lidi : hahaha tak sanggup denn..

nabbyla : a'ah kesian kan kan :P

sis mia : hahaha tamo la nnti ilang cute wakakakak..

masha : tuh la.. jadi botak man or senget man nnti :P

Powered by Blogger.