LoveBird Mengacau dan Mengigit



 tuh la keje si Lovebird ni.. kopek kopek..
 mengacau orang menaip..

heeee.. nie la masalah lovebird zaman skrang..
tak habis2 nak mengacau time orang nak menaip..
kadang2 dia geget tak lepas jari ni coz kacau dia nak ngopek huruf..
isk isk isk..

kadang kna sekeh gak lovebird nie..
tpi alik alik den gak yang kna  geget dngan paruh dia yang beso tuh..
grrrrr.. sabor jela..
muke macam nak kna sekeh je..

bila dia boring atas keypad dia akan terbang ke atas kepala.
kadang2 kat bahu.. kadang2 bertenggek kat mouse..
isk isk isk.. ikut ati nak geget je lovebird nie..
naseb baik la jinak..
hik hik hik..


5 comments

fyna said...

pandai posing lah die..

Fathiah Hamim said...

wahhhh best nyaaaa. susah tak bela burung?
biar lepas je ek?

Feroz Othman said...

sis fyna : heee.. mmg kuat posing dia..

fathiah : senang je.. mkan pun murah :) bela dari kecik.. dlam rumah lpas je :P pastu masuk sangkar balek :P kalu tak penuh taik :P

fyna said...

nih mesti ikut tuannya jugak nih.. (geleng2 pale)

Feroz Othman said...

sis fyna : hahaha.. grrr.. wekkk :P

Powered by Blogger.