Header Baru Sponser by MyraVea



Header Baru JiwarOsak.Com

yeyyy.. setelah beberapa tahun berblogging akhirnya ada juga
yang sudi sponser header untuk blog jiwarosak ni..
hik hik hik..

kalu takda orang sponser terpaksa la pakai header buatan sendiri
yang sengal2 yang bersepah2 dan yang sekutu dengannya..

heee.. bukannya header buatan sendiri tak bagus.. cuma
lagi cantik header tuh kalu orang yang sponserkan.. hik hik hik
baru nampak serinya blog tuh.. hahahaha (semua nak free)
wakakakakak..

anyway thanks kepada si bulat myra vea yang sudi
 sponser header aku untuk kali ini..
hik hik hik.. 
ni yang sayam lebey nie..
OppsSsss.. hahahaa.. ter JUJUR plak.. 

kepada mereka2 yang nak buat TEMPAHAN HEADER, BANNER
ataupun TEMPLATES atau macam2 lagi
anda boleh cari dak bulat sorang nie..
dia memang pakar bab nie..
Myravea@Yahoo.CoM


Thanks dak bulat coz sudi SpOnser HEADER..
hope tahun depan dapat lagi header baru ekk..
hik hik hik..




14 comments

Mia Liana said...

bestnya...ada orang sponsor header dia....

AbgferOz said...

sis julia : heee.. sis lagi untung ada org sponser hadiah :P

cikpjaz said...

fuh!!!untung ada org sponsor..
tp ase ada yg tertinggal kat header tu.. 'tagline' x de..hehehehehe :p

AbgferOz said...

cik pjaz : hihihi. tuh la.. tpi sponser kata tak sesuai... dia pening taktau nak sumbat mane hihihih :P
nak yg simple2 je :P

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

wahhhh nice header dik.. lebih comey dr biasa hehehe

AbgferOz said...

sis mak dara : heee.. tagline dia dah ilang hihihih :P

Syakilla kebebeh said...

lawa la header baru ni..untungnye ade orang sponsor..jelez gila...

AbgferOz said...

syakilla : hihihi mekaceh :P try la kenyit2 mata kat si myravea tuh mane tau dpat wakakaka :P

Arra Ahmad said...

mn aci...nk juga..:P

Mah@mahu said...

Bestnye sampai header pun org nak sponser tapi hadiah contest Mahamahu tak ada org nak sponser hehehe cantik....

AbgferOz said...

arra : hehhee.. pi ngorat dia.. hahaha

Mahamahu : hihihih.. contest tuh den pun tak cari2 sponser :) hihihi.. bz sket tak sempat nak juin.. nnti da free baru juin :P

Muaz Faris said...

meh sini sponsor utk blog sy plak .. hehe

AbgferOz said...

muaz : hihihi tak dpat la :P

myravea said...

Kesian. Header simple. :') tulaa, letak benda lain kat belakang tu taknak! :P




tq 4 this entry :)

Powered by Blogger.