Header Ads

ABC sama Yong Tau Foo



yong tau foo sama ABC
heeee.. sedap sedap :)
Nyum Nyum Air Batu Campur
ABC kedai batu kampung pandan...
terbaekkk tokkk..
total rm23 utk 4 orang makan..
weee.. memang berbaloi baloi..

heee.. memang sedap yong tau fuu dngan ABC
yang terletak di kampung pandan nie..
rugi bagi mereka yang tak try lagi..
tambah2 ada plak kedai nasi ayam kat situ..

kalu sebulan tak singgah memang tak sah la..
kalu nak singgah makan nasi ayam kat kedai batu kg pandan
sila singgah awai.. kalu mai lambat memang dah habis..
CONFIRM

orang mmg slalu bising nasi dia cepat je habis..
hahahaha nak buat macam mane kedai tuh jual nasi ayam
macam jual pisang goreng panas..
cepat je licin..
hik hik hik..


7 comments

diana said...

ABC dalam pinggan??heheheh

AbgferOz said...

diana : hihihi.. mangkuk dah byk pkai utk mkan yong tau foo hihihi :P

AbgferOz said...

eh eh.. mangkuk tuh :)

shahdiana said...

alamak..terliur pulak tengok makanna ni...

Feroz Othman said...

shahdiana : jum jum makan :P

Anonymous said...

Sape nk blnje bro??

AbgferOz said...

anony : kalu abc tuh bley je kalu nak blanje :P

Powered by Blogger.