Ramainya Ajak Mendaki Gunung



 fuhh.. kan besh kalu dapat daki..

heee.. bulan 4 ni ramai plak yang ajak mendaki..
tak sangka dah ramai yang minat mendaki nie..
bulan ni sampai bulan 7 dah ada orang ajak mendaki..
heeee.. boleh kurus aku kalu setiap bulan dok mendaki..
hik hik hik..

diaorg nie ajak betoi2 ke perli aku dah bulat ? 
hahahaa.. adeii..

Sabtu nie : bukit broga, semenyih
akhir bulan : gunung tok wan, semenyih
bulan 5 : gunung datuk, n9
bulan 6 : gunung ledang
bulan 12 : gunung kinabalu (kalu rajin)

adeii.. baru turun 50kg macam nie..
hik hik hik..

anyway terima kasih kawan2 yang sudi
mengajak.. insyallah kalu free or sihat
den akan juin korang semua untuk 
kempen kuruskan badan
hik hik hik..
Gunung Datuk, Negeri Sembilan


7 comments

misshannajr said...

best tu,..saya pun suka climbing..tp skrg dah takde geng layan rock climbing pun jd la hehe :)

AbgferOz said...

misshannajr : hihihi.. rock climbing pun jadi la :P

eLLa n aLia said...

wah, best tu.. ella ni jaguh mendaki bukit landai tau..

hatiputera said...

wahh bagus,,satu aktiviti yang cukup sihat dan mencabar nie...

AbgFeroZ said...

ella : heheh bukit landai je ? curam2 tamo ?

hatiputera : hehe jum jum join :)

Arra Ahmad said...

gunung ledang??rasa cam dekat jep.hehe..nk ikotttt

cik marikh said...

woooo~ untung laaa...
sampai ke ujung tahun penoh schedule pi m'daki...

ade kosong lagi tak?

Powered by Blogger.