Puteri Caroline Mentor 6





Puteri Caroline Mentor 6

Biodata Puteri Caroline
Nama : Puteri Caroline. 
Berumur : 20 Tahun. 
Dilahirkan : 29 Mei 1992. 
Berasal : negeri Kelantan. 
Saya suka bermain gitar di waktu lapang dan membaca. Saya bercita-cita untuk menjadi seorang penyanyi dan penghibur yang dihormati masyarakat. Dengan itu, saya berharap agar saya dapat meningkatkan lagi ilmu saya, disamping dapat memperbaiki kelemahan diri. Saya juga berharap untuk menambah pengalaman dan ilmu di dalam program Mentor ini.
Mentor
Jom Layan Lagu yang dinyanyikan oleh
Puteri Caroline dan Ella..
heee.. sory Anas rasanya dah jatuh hati dengan
tone Caroline :)

Puteri Caroline

4 ulasan

ejulz berkata...

hampir2 sm bday ngn aku. haha

Unknown berkata...

ejulz : hahaha bley sambut same2 nie.. O.o"

Tanpa Nama berkata...

budak lagi..
tapi sora ok la kan..dari 2 org lagi tuh..hihi

Unknown berkata...

maya : heee.. yups.. smart seh tone dia :)

Dikuasakan oleh Blogger.