Susahnya Nak Cari Kentang Halal



Kentang Halal

hampir setiap awai bulan aku akan pi shopping untuk beli barang rumah..
tapi bila sampai je kat tempat barang basah.. 
memang susah nak cari kentang halal..
selalunya dah habis....

yang tinggal hanya halal biasa dan bukannya halal malaysia..
dari beli benda tak pasti baik takyah beli...
adeii... kadang-kadang tuh sampai 2 or 3 market aku pergi
cari semata-mata nak makan kentang.. tpi apakan daya
benda halal selalunya laris bak pisang goreng..

fuhhh nasib la bulan nie kentang masih ada..
kalu tak memang kempunan la aku...
hik hik hik..
tinggal pon tak sampai 10 paket..



pastikan makanan yang anda beli
mempunyai logo halal Malaysia



2 comments

faiz fakhirin said...

Panadol takder cop halal xder org kisah pun..hehe

AbgferOz said...

faiz : ntoh.. aku jarang makan panadol.. kecuali dah terpaksa sangat.. tuh pon dari klinik kerajaan :)

Powered by Blogger.