Rumah Dimasuki Pencuri Bangla





Pencuri

adeii... semalam rumah aku dimasuki pencuri
yang bekerja sebagai pengedar risalah
untuk market market..

disebabkan rumah aku hanya bercermin nampak luar 
so mak aku perhatikan sahaja gelagat bangla tersebut
sebelum bangla tersebut cuba mencuri..

Perilaku Bangla Si Pencuri
1 - Bangla Menyelit Risalah di Pagar Rumah
2 - Bangla meraba Pagar rumah samada Berkunci atau tidak
3 - Bangla Membuka Selak pintu dan Beredar
4 - Bangla menyelit risalah di rumah jiran
5 - Bangla berpatah balik dan masuk kerumah aku
6 - Bangla terus menolak pintu dan CUBA mencuri
Bateri Kereta yang diletakkan bersebelahan 
sangkar burung
7 - Mak aku menjerit Woi Woi Woi Pencuri... Pencuri...
8 - Bangla Lari sambil cakap Sori Sori..

fuhhh.. sempat lagi dia aim barang kat rumah
sebelum berpatah balik...

Awas Kepada wanita² yang tinggal berseorangan
Pengedar² risalah ini sentiasa memerhati anda..
walaupun tak semua macam tuh.. tapi.. 
berhati-hati sebelum terkena.. 
kerana mereka-mereka ini
selalunya mengedar risalah di tempat yang sama..

3 ulasan

fyna berkata...

erk....bahayanye....

Unknown berkata...

fyna : hee.. tuh le.. isk isk

Tanpa Nama berkata...

ooo purak2..smbil mnyelit..smbil skodeng rupanya..jaat tul.klau dpt dtgkap,sekeh 33x..

Dikuasakan oleh Blogger.