Projek Amal Blogger





Projek Amal Blogger

Syarat2 nak sertai:-

1) Semua yg ada blog dan juga blog mesti aktif. (tidak di ambil kira alexa atau pun trafik tetapi mesti rajin update blog anda)
2) Blogger tempatan sahaja (blogger atau blog Malaysia sahaja yg boleh sertai)
3) Tidak kira latar belakang blog anda. (tak kira anda adalah blog politik, blog hiburan, blog travel semua boleh sertai)
4) Membuat sukarela tanpa mengharap apa2 bayaran. (Tiada bayaran akan di berikan kepada anda dalam membuat kerja amal ini)
 
 
Cara kerja amal ini adalah sangat mudah seperti dibawah :-

- Mah@mahu ada beberapa agensi NGO atau badan berkanun atau badan organisasi swasta yg mahukan hebahan daripada blogger.
- Mah@mahu akan dpt beberapa program aktiviti yg telah di rancang oleh mereka untuk di hebahkan kepada semua rakyat Malaysia.
- Tugas anda adalah hanya membuat entry untuk hebahan tentang program amal yg telah mereka rancangakan tidak kira bila2 masa sahaja.
- Segala bahan dan juga perkara yg di perlukan akan di sediakan oleh pihak Mah@mahu dan akan di email terus kepada anda. Jika anda ada sumber lain untuk di masukakan boleh dan digalakkan.
- Tiada sebarang had masa atau tempoh yg di tetapkan dalam membuat entry mahupun mengepost entry anda selagi tidak tamat tarikh program tersebut.
- Jika anda minat untuk sertai program mereka secara langsung iaitu turun padang bersama mereka di dalam memberi bantuan adalah di galakan.

SEKIRANYA ANDA BERMINAT
UNTUK MENJADI  
SUKARELAWAN BLOGGER
MAKLUMAT LANJUT ADA DISINI

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.