Koleksi Magnet Peti Ais Aku





Koleksi Aku

heee... nie antara koleksi magnet kat peti ais aku..
koleksi nie bergantung kepada tempat travel yang aku pergi..
tapi masih banyak lagi yang kosong.. 

Antara Koleksi Magnet Travel Aku
* Bukit Merah Laketown
* Langkawi
* Kuala Lumpur
* Johor
* Melaka
* Singapore
* Cameron
* Genting

Antara Tempat yang Tak Jumpa Magnet
* Port Dickson
* Pahang
* Terengganu
* Perlis


heee... dah kire macam hobi.. kalu pergi travel
mesti nak cari magnet nie..
buat kenang kenangan kowt kowt terlupa nanti.. 

tapi plan beso aku kalu dah cukup duit
nak travel ke 
* Sabah
* Sarawak

tapi nak kna kumpul cukup2 dulu coz
ingat nak terus panjat gunung kinabalu kalu
dapat la.. ..
hik hik hik

8 ulasan

TS berkata...

pasni leyh beli sabah sarawak plak..hihi

Mia Liana berkata...

wahhhh kasi penuh semuanya...heheheh... kak mia cuma ada beberapa je kat peti ais...huhuhu

AbgferOz berkata...

ieyla : hihihih lame lagi tuh..

sis mia : heee.. susah nak cari.. tak semua tempat ada jual :)

Atie iskandar berkata...

same cm kite ar bang. suke gile kumpul freezer mgnet. pd ade la bang, try tgok kat telok kemang.

Unknown berkata...

atie : owhhh.. dah byk kali singgah tpi tatau nak cari kat mane :P

Tanpa Nama berkata...

bnyknya..kasi penuh kan lagi.hahha

Arra Ahmad berkata...

terengganu beli keropok lekor kasi tempek situ.haha

Unknown berkata...

suka jgk kumpul2 magnet ni....hehhehe, penuh satu peti tu ;)

Dikuasakan oleh Blogger.