Download Contoh Resume





Download Contoh Resume

aku tau ramai yang mencari contoh resume untuk di download
tapi kebanyakkan website memberikan contoh yang simple
dan ada yang tak sesuai dan tidak menarik
untuk dijadikan resume..

so setelah berpenat lelah mencari contoh untuk dijadikan
resume so aku sediakan kat pelawat blog jiwarosak
Download Contoh Resume Terkini

aku harap resume ini dapat dijadikan contoh
untuk mereka-mereka yang masih tercari-cari
contoh resume yang sesuai..

selamat mendownload Contoh Resume Ini..

8 ulasan

biela bell berkata...

mmg terbaik gambar!!! ;p

AbgferOz berkata...

biela : hihihih nampak comei kan :P

afzalsukasuki berkata...

bagus nih.adik aku asyik suh aku buatkan je.bincik!

fyna berkata...

wowwww.... nice entry..sis pun nak resume jugak la.

AbgferOz berkata...

Norafzal : hehehe mmg slalu mcam tuh :) saje sediakan snang kalu nak guna download edit sket ja :P

sis fyna : hihihi sis dah kje tetap buat pa resume agi :P

Cik Purple berkata...

haaa.. ni mmg elok sgt nih.. skg nih kena cari keja semula.. mmg perlukan resume..

AbgferOz berkata...

cik purple : heee.. sile2 download je :)

Tanpa Nama berkata...

Guna pic tu confirm dpt kja..hehe

Dikuasakan oleh Blogger.