Friday, February 3, 2012

Tarik Telinga Budak

7

Tarik telinga

adeii... tadi tengah sesedap lepak masjid dengar khutbah
datang plak satu team budak2 nie..
kire budak2 skolah rendah ala darjah 4-6 gitu..

bila dah mai kalu duduk diam takpa
bila duduk je start diaorg buka ceramah diaorg..
adeiii bising je...

mula2 tuh tegur la gak guna bhasa isyarat..
diam tak sampai 1minit dah start balik..
agak2 dah mcam tak terkawal je..
aku dengan selambe je tarek telinga sorang-sorang..
alang alang dah takda orang nak senyapkan..
bio aku je buat... 

bila dah tarik telinga diam 1 team tak smpai 3 minit
dia start balik.. bila di jeling (gaya the rock)..
semua pandang macam tak puas ati..
adeiii..

budak budak skrang...
tak bley di usik sikit.. baru cuit cuit telinga
dah macam kena sekeh...
kalu aku sekeh betoi2 krang mak bapak plak yang lebey..
isk isk isk..

naseb bukan adik aku.. kalu tak
memang aku dah sekeh2 sepanjang khutbah....
grrr....panas je ati ni...

p/s...unta di padang pasir pun 
tada bising macam ini olang..

7 GigitaN:

ermm elok pun terikkan telinga diorg tu...kalau dah melampau sgt, kasi selepang dua pun ok...tapi 2 la bebudak sekarang, xboleh di tegor oo...

haha.kalau wan,wan lari p tempat lain

cik nur : krang lempang sampai plak surat saman.. susah la nie..

rozuan : heee... kna ajo sket wan... melentur buluh biar dari rebungnya :P
hik hik hik

alang alang nak ajar...smackdown la skali...hehehe

Kalau mak ayah dulu-dulu makin digelakkan dan di"padan muka"kan aje.

budak2 zaman sekarang dah tak makan saman..haha

budak kachak : hahaha patah gak bdak tuh nnti..

Cp : tuh la.. bdak skrang susah sket..

arra : sape suwuh kasi saman.. tarek ja tlinga :P

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More