Sticker Mialiana.Com



sticker mialiana.com


yeyy... semalam terima satu surat..
biase nya terima surat bil or cek je..
tpi kalu akhir2 bulan nie bil la kowt..

bila check ja surat tuh laen macam sket..
siap kna sain lagi kata mak aku..
perghh.. mau ada BMW dalam surat nie..
hik hik hik..

bila buka ja tengok ada sticker mialiana.com
owhhh.. hik hik hik..
naseb bukan bil.. hihihi..

sis Julia kata sticker nie dia kasi
kat orang2 comei je..
(tambah2 sndiri)
lagi katanya org2 baik je dpat sticker nie..
(tambah2 lagi..)

hehehe.. sbnarnya dia kata sticker nie dia kasi
untuk rakan2 blog yang selalu support
blog dia macam aku..
hik hik hik..

so kepada sesiapa nak sticker comei macam nie
meh la godek2 blog dia slalu


5 comments

kutoOobambOo / ericoanaci said...

hahah.. kutooo dah lama dapat.. tampat dekat keter lagi...

Mia Liana said...

ala sweetnya entri ni... suka...

Rozuan Ismail said...

huhu.x dapat kot.

cerita best said...

lawa sticker hehehehhe

AbgferOz said...

kutoOoo : hahaha nak kasi aku jeles la nie ekk..

sis mia : hahaha thanks..

rozuan : ang ta ckup comei kowt :P

cerita best : hahaha tau xpe :P

Powered by Blogger.