Header Ads

Rasa Bersalah la plak




lepas balik mendaki bukit besi kitaorg pergi makan
kat restoran mamak yang berada berhampiran bukit besi..

tengah sesedap makan tetiba datang sekor kucing nie kencing plak kat
bag sorang mamat nie kat motor dia..
tak sempat nak halau dah habis kencing...
adeiii kesian kesian.. nak ckap tapi tak knai bag sape..

so niat nak tunggu la owner dia mai nak kasi tau..
tapi bile habis makan tengok2 motor dngan bag semua dah ilang..
adeiii tuan bag tuh dah belah..
tak prasan plak... adeiii
habis la baju dia kna kencing kucing gak..
isk isk isk...

sob sob sob..
rase nak sekeh je kucing nie..
heee.. sape la tuan dia..O.o"

6 comments

Mia Liana said...

lahhh.. kesiannya kena kencing..

patutnya britahu la....

Nalisa Syahira said...

nasib badan , haha .

AbgFeroZ said...

sis mia : tuh la.. jelink2 tak nampak plak tuan dia.. tgu dia.. tpi tak muncul2.. habis mkan tgok2 dah takda..

nalisa : tuh la.. ta bley nak buat pe..

Si BuDaK KaChAk said...

bukan nasib dia harini...hehehe

Arra Ahmad said...

lain kali bangun dan sound kuat2
"bes sapa ni?" hehe..
kdg2 sian gak..nun kucing kat DBKL nak kena bunuh..takde sape ke nak g beli?

AbgFeroZ said...

bdk kachak : hihihi.. malang berbau :)

arra : heee...segan nak ckap.. nnti org gelakkan dia plak..

Powered by Blogger.