Promote Top Kaki Komen





Top Comment

thanks to top kaki komen aku
yang tak jemu2 untuk komen entry aku terutamanya si
Arra Ahmad heee.. tq tq tq..

so ari ni sebagai balasan kepada komen komen mereka..
aku masukkan url blog mereka dalam bloglist aku di side kanan..
untuk kongsikan entry terbaru mereka di blog jiwarosak.com
harap dengan bloglist nie dapat promotekan sikit sebanyak
blog mereka kepada pelawat pelawat jiwarosak.com

sekali lagi diucapkan terima kasih kepada
15 kaki komen yang tak henti2 godek blog aku..

TERIMA KASIH

7 ulasan

Unknown berkata...

wah!! no 3 kot.hehe.. TQ letak blog saya dekat sidebar

Arra Ahmad berkata...

wah.thanks2...suka..hehe
apesal arra punyer kaki komen ni tak jadik2 eh?

shahdiana berkata...

tahniah pada semua kaki komen..:D

Unknown berkata...

wah...lebar senyuman sampai ke telinga...hehhe..thanks, untuk kaki komen yg lain jgk ^^

Si BuDaK KaChAk berkata...

wahhh....ade gk wlaupun yg terakhir dlm list...tak sangka byk gk komen dlm blog ni ek??byk ke??hehehe

neway thanx...

Unknown berkata...

Rozuan : heee thx gak sudi komen :P

arra : dia mmg mcam tuh.. kdang2 ada kdang2 ilang.. hihihi maen nyuruk2..

shah : heee trima kasih byk2 kat mereka yg sudi memeriahkan blog jiwarosak

cikpjaz : thanks gak hihih

budak kachak : hhihiih kire ada gak la :) hihih jnji masuk list :P

Tanpa Nama berkata...

akhirnya..
lalalala..
hihihihi

Dikuasakan oleh Blogger.