Tuesday, February 21, 2012

Patot ke Cermin Diri Depan Lauk Pauk ?

12

Lauk Pauk

weee.. bila tengok ja lauk pauk yang di hidangkan kat kedai nie
memang menyelerakan.. siap nak tambah tambah lagi makan..
tapi bila tengok perangai makcik makcik nie..
selera nak makan nie terus berkurang....

adeii.. mana tak nya.. tempat orang pilih makanan..
tempat lauk pauk.. dia boleh jadikan tempat cermin muka dia..
mementang tempat hidang tuh ada cermin....

kalu ye pon nak cermin diri nak check tudung ka
nak betoikan rambut ka.. tengok tempat la..
ni kat depan lauk pauk dia betoi kan...
mane la tau kutu ke, rambut ke, taik hidung masin ke..
yang terjatuh.. adeiii...
eeeiiiiuuuu.. geli nyah...

elok elok berselera terus ilang selera aku..
mood nak makan pon turut lari sama...
isk isk isk...

kalu ye pon nak jaga kekemasan diri
jangan la sampai menyusahkan or membuatkan orang
tak suka pada anda...
errr...

makcik ohhh... makcik..

12 GigitaN:

sian makcik tu
org rmi tu..dia kelam kabut
mn tau tudung senget ke..makeup cair ke
tu lah penambat hati pelangan ahaks

kedai mn tu beb..meh nak bg advise skit hahaha

hehe
dh nama pn cermin..
itu ler fungsi dia..
x kira ler ltak kt mn pn:p

adehh kat tempat lauk pn leh tengok cermin..hehe..biase la tu..perempuan pantang tengok cermin :P

cehh..tue namanya tak senonoh..
grr...

cehh..tue namanya tak senonoh..
grr...

makcik tu perempuan kan? biasalah...

el : masalahnya bkan kdai makcik tuh.. dia pelanggan jew.. adeii..

shark : adeii tuh cermin utk penarik makanan kasi nmpak lawa.. bkan cermin muka bro :)

missya : ahahaha.. adeii..

fyna : hee.. dia terlupe kowt :) nak cepat

why farouk : adeii prempuan prempuan :P

haha . . agak2 la nk cermin pun . .

mr. Sepet : hihihi.. tuh la.. ilang slera den :P

hahaha de gak kes macam tuh ye..kikiki..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More