Header Ads

Milo Ais ke Koko Ais ?



Milo Ais

adeiii.. semalam aku lepak dengan member kat restoran mamak 
kat pandan jaya..

dalam ramai2 aku dngan sorang mmber aku nie order milo ais
bila minum je milo ais tuh rasa koko je lebih..
tau la harga milo ais dah naik.. 
memang tak di nafikan banyak gak gerai2 yang campur
serbuk koko dalam milo ais tuh.. coz serbuk koko lagi murah
kata member aku.. tapi.. jangan la sampai
milo ais tuh dah ilang rasa milonya..

80% rasa koko ais je..
adeii... geram pon ada...
naseb la mood tengah happy2 so tada la nak marah2..
lagi pun kawan yang nak blanje.. kalu aku yang bayo
memey kna sekeh gak mamak nie...
ggrrr..
 

11 comments

C i k P i p i T e m b a m said...

bantai jela asalkan mcm coklat. adeh sedapnye. lama x buat milo taburrr

LiNda said...

grrr..tak patot tol peniaga buat macam tu. Btw tengok gmbar tu buatkan saya terliur nak minum air milo tabur...:)

AbgFeroZ said...

cik pipi : hehehe rasa dia tak same :)

linda : tuh la.. isk isk. hihiih.. milo tabur yg fav nie :)

GBM said...

giler banyak koko. kencing manis la nanti.. haha

fae jamal said...

milo tabur ! :D

Anissazira Mahmod said...

serius tak sedap. pernah minum air camnih pastuh saket perut cirit birit. huhu

Rozuan Ismail said...

macam milo terlampau tabur je

AbgFeroZ said...

GMB : hehehe.. pakej tuh :P

fae : hihihi.. tau xpe :P

anis : adeiii.. pewut sensitip ekk ?

rozuan : hahahaha.. nie gmbar over contoh :)

Arra Ahmad said...

hehe..lain kali order koko ais terus..:P

MaYa MustWany said...

milo tabur..wahh fav akak n adik mas ni

amir said...

milo ais tu asal drpada koko laaa cek oii!!...

Powered by Blogger.