Wednesday, February 22, 2012

Milo Ais ke Koko Ais ?

11

Milo Ais

adeiii.. semalam aku lepak dengan member kat restoran mamak 
kat pandan jaya..

dalam ramai2 aku dngan sorang mmber aku nie order milo ais
bila minum je milo ais tuh rasa koko je lebih..
tau la harga milo ais dah naik.. 
memang tak di nafikan banyak gak gerai2 yang campur
serbuk koko dalam milo ais tuh.. coz serbuk koko lagi murah
kata member aku.. tapi.. jangan la sampai
milo ais tuh dah ilang rasa milonya..

80% rasa koko ais je..
adeii... geram pon ada...
naseb la mood tengah happy2 so tada la nak marah2..
lagi pun kawan yang nak blanje.. kalu aku yang bayo
memey kna sekeh gak mamak nie...
ggrrr..
 

11 GigitaN:

bantai jela asalkan mcm coklat. adeh sedapnye. lama x buat milo taburrr

grrr..tak patot tol peniaga buat macam tu. Btw tengok gmbar tu buatkan saya terliur nak minum air milo tabur...:)

cik pipi : hehehe rasa dia tak same :)

linda : tuh la.. isk isk. hihiih.. milo tabur yg fav nie :)

giler banyak koko. kencing manis la nanti.. haha

serius tak sedap. pernah minum air camnih pastuh saket perut cirit birit. huhu

GMB : hehehe.. pakej tuh :P

fae : hihihi.. tau xpe :P

anis : adeiii.. pewut sensitip ekk ?

rozuan : hahahaha.. nie gmbar over contoh :)

hehe..lain kali order koko ais terus..:P

milo tabur..wahh fav akak n adik mas ni

milo ais tu asal drpada koko laaa cek oii!!...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More