Lagi Request Biodata dari Artis Youtube





Youtube

heee...lepas sorang, sorang.. lepas sorang, sorang...
keje aku asyik nak interview je..
dah macam wartawan la plak.. tapi
tulisan dan ayat kalahkan budak darjah 3..
hik hik hik...

interview yang pertama aku biodata sis fynn jamal
dan kebetulan terjumpa plak dia time digi wwwow award..
weee.. besh gilew...

then yang kedua aku interview si gadis youtube biodata najwa latif
weee... sempat aku interview dia sebelum femes memes dengan lagu cinta muka buku
naseb la dia baek hati sudi balas email aku...

dan yang terbaru nie aku interview lagi sorang
gadis youtube yang bakal meningkat naik
harap2 dia sudi la balas request biodata yang aku send ke facebook dia..
heeee.. kalu dapat maka orang beliau adalah orang ketiga yang aku interview
untuk mendapatkan biodata...
kalu takdapat takpe la..
tadak rezeki la tuh..

anyway sama-sama la kita nantikan samada request yang aku anta
tuh di reply atau di delete :)



walau apa kita lakukan... walau apa yang kita fikirkan..
senyum kerana senyuman itu satu sedekah...
dan senyuman itu penambah rezeki..

7 ulasan

biela bell berkata...

erkk.banyak artis utube kan sekarang..mesti wanita kan.kan..kan.
smoga berjaya :)

Tanpa Nama berkata...

siapa tu? ainan tasneem ke? hihi

Unknown berkata...

biela : hihihi yups... thanks..

zatiee : errr.. pndai nye :) hihih btoi

Orang Kita berkata...

waa,,, artis utube besh2,, huhu

AbgferOz berkata...

popoi : hehehe.. cara senang nak up :) ada usha semua bley berjaya :)

Cikrosecute berkata...

artis youtube ramai la sekrg...

Arra Ahmad berkata...

artis utube berlambak..ustaz2 pun ramai..
interbiu ustaz don boleh?haha

Dikuasakan oleh Blogger.