Saturday, February 18, 2012

Janji Tinggal Janji

11

Janji Tinggal Janji

adeiii... suka sangat berjanji.. tapi nak tunaikan
liat bebenor.. dah dekat 2 bulan.. tapi 
haram nak tunaikan..

cerita dia start mcam nie.. dulu aku ada tolong
sorang minah nie.. then sbgai balasan katanya
nak belanja aku makan.. aku cakap takyah la..
tapi dia berkeras nak belanja makan..
so aku terima jela..

selepas beberapa minggu dia msg aku
mintak maaf coz terlalu bz.. aku cakap takpe la..
tapi dia berkeras nak gak belanja.. ok fine..
bila2 free roger la aku..

bila aku on facebook dia tengok merata-rata tempat
dia bercuti la, makan dngan kwan la, lepak sana sini la..
shopping la...

perghh.. nyirap je tengok... 
kalu dah tak mampu or malas nak tunaikan
tak perlu la berjanji.. orang pon tak ingin...
jangan kata makan.. lepas nie tolong pown 
aku dah malas...

part makan tuh tak kesah sngat.. 
yang bengkek tuh part berkeras nak blanje..
unta kat padang pasir pon tak macam ini orang..

11 GigitaN:

hahaha~ biasa la weh~ huhuhu~ burung aku sihat?

mgkin dia mmg dah niat nk belanja tu tapi dia lebih utamakan kehidupan dia dari dr janji tu..
hihih...
kalau saya akan tunaikan janji dulu sbb mcm terasa hidup x senang..
ada je bnde yg x selesai..
=D

janji je lebih kan.huhutapi haprak

hakhak...kawan sy minta tlg...lepas tu pura2 lupa apa yg dia janji...sy tak minta balasan tp masa dia minta tlg dia sendiri janji nak bg tu la ini la...last2....alasan dia.."aik sy tdk tau pulak tu"

fyna : ado la orang tuh...

hana : yupss.. kalu tak bley ckap jela.. nie nak gak..berkeras tpi tak tunaikan gak..

rozuan : tuh la pasai.. tak bley ckap je tak bley.. org tak kesah.. nie berkeras gak nak berjanji..

eryati : adeii tuh la.. kita tak mengharap.. tpi diaorg yg kasi janji mcam2..

haha..marah ke kecik hati ni?ahaks..takyah layan sangat la dia tu..hihihi.buat2 lupa je,dia boleh,awak pun boleh..ngeee.

arina : geram je.. tak kesah sngat pon.. cuma nak ingat2 kan kwan yang lain.. jgan la dok buat gini..

xperla..anggap je la xde rzki abg feroz kat dia..ikhlas kn je la yg lps.lps ni,berpada2 .

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More