Gaduh Dalam LRT pasal Ringtone



garfield

heee... hari tuh aku nak kuar la lepak dngan kawan aku..
semasa dalam perjalanan naik LRT nak ke Masjid Jamek

so cerita dia start begini...
tengah sesedap duduk dalam train.. 
tetiba je hp aku berbunyi sms masuk... 
"Orang kata taknak Taknak la.... Ingat"(Suara Upin Ipin)

semua orang dah gelak2 dalam train tuh dengar ringtone aku
tapi aku buat bodoh je mcam bukan aku pnye..
agak 20saat baru aku ambik hp baca sms
tetiba 2 orang minah depan aku nie bertekak..

Minah 1 : budak mana yang bercakap tuh.. ?
Minah 2 : bunyi ringtone hp la bodoh.
Minah 1 : aku tau la bodoh.
Minah 2 : kau la bodoh hp dngan budak pon taktau.
Minah 1 : aku tau la bodoh.
ferOz : deiii.. ringtone punya pasal pon mau gaduh ka..
Minah 2 : dia ni bodoh sngat hp dngan budak pon taktau
Minah 1 : aku tau la bodoh...

sampai la stesyen diaorang nak turun tak habis2
diaorg punya bodoh tuh..
keluar pintu train pon aku dengar diaorg bising2 lagi
adeiii... ringtone sms aku diaorg plak gaduh..
isk isk isk..


kigoslakistaligos amigostonkaligoston betoi..
(terbelit tak lidah baca ?)


13 comments

hana said...

haiyaaa..
tak pasal2 berbalas2 bodoh..
nth pe2 la..

AbgFeroZ said...

hana : hihihi.. tuh la.. kita plak yg pening :P

Rozuan Ismail said...

x matang tol.gadoh pasal ringtone

eiyja said...

berapa banyak dia nak sebut bodoh tu? huhuhuhu...

Diyana Norman said...

itu pon nak gado?

byknye bodoh haha

AbgferOz said...

Rozuan : hihihi.. diaorg gaduh2 manje tuh :) kwan2

eiyja : err.. rasanya lebih 10 kali :)

Diyana : hihihi.. gaduh2 manje kowt :P kwan2 tuh.. hihiih tpi part bodoh tuh yg asyik tergelak je..

MaYa MustWany said...

hahaha apa punya bodoh gak la dok cakap bodoh2..just hal tuh je..alahai..mereng2..hahahah

AbgferOz said...

maya : hehehe.. diaorg saje nak bodoh2 kowt :P hehehe

Afiq Arif said...

hahaha. kontroversi betul ringtone upin ipin.

AbgferOz said...

afiq : hahaha.. tau xpe.. adeiii.. O.o"

Dianaa said...

Nta pape je perangai. Tu pun nak bodoh2 en, bengong je -,-

AbgferOz said...

diana : hihihi.. guwau2 manje kowt :P hihihi

Arra Ahmad said...

haha..macam2..:P

Powered by Blogger.