Thursday, February 16, 2012

Bila Anak Terlampau Jujur

9

Cerita Lawak
Anak Terlampau Jujur

Semalam saya dan isteri mengundang beberapa orang untuk makan malam di rumah. Isteri saya pun sejak pagi sudah mempersiapkan segala masakannya. Ketika semua tetamu telah datang, ia menyuruh anak kami yang berusia 6 tahun untuk memimpin doa sebelum makan.

"Afiq, kamu pimpin baca doa ye Afiq"

"Tapi mak, doanya macam mana?" jawabnya.

"Katakan saja apa yang biasanya Ibu katakan," kata isteri saya.

Afiq segera menadah tangan dan berkata ...

"Ya Tuhanku, kenapa saya harus mengundang orang-orang ini makan malam?"


heee... agak2 ape yang tetamu tuh buat.. ?
isk isk isk..

Cerita Lawak
Anak Terlampau Jujur

9 GigitaN:

ala chumel nye budak ckp mcm tuh . :)

Assalam, hahaha... kesian kat tetamu dia tu... huhuhu... Inilah kalau tak ajar anak baca doa mkan, kan kena sudah...huahuahua

koqin : hihihih....

cikpjaz : heee awat.. ?

huda : anak dia comei la.. mak dia.. ? hahaha

lanun : wsalam.. hihihi tuh la.. salahkan diri sndiri...

rozuan : kalu aku balek je hihihi..

cinta siswi : hahaah tercekik suda :P

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More