Arnab Angora dapat mangsa ke 2



 Arnab Angora Kesayangan
 arnab angora yang garang..

adeii..samseng betoi la arnab angora yang aku bela nie..
macam macam yang 2 ekor nie geget..
dengan sangkarnya.. dengan kayu sangkar 
dengan penyapu.. yang lepas geget kasut aku..

dan yang terbaru nie dia geget habis selipar mak aku..
hak hak hak..
habis membebel mak aku selipar dia kna geget
tak caye.. ? tengok gambar kat bawah nie..
betapa cute nya corak kat selipar dia..
hik hik hik..
heee.. cute kan corak tepi tuh..
berliku liku dok kna geget dengar arnab angora
hik hik hik...



7 comments

fyna said...

errkk...ce feroz bagu jari feroz...mana tahu dia boleh buat corak lagi lawa.. *larikkkkk*

AbgferOz said...

sis fyna : hahaha jari dia geget2 manje ja.. tak jadi ape pown :)

cikpjaz said...

kuat nye gigi arnab tu...
sampai gigit selipar tuh...hehhe

Arra Ahmad said...

pernah bela arnab..tapi tak beranak-beranak..sembelih buat sate jep..haha

AbgferOz said...

cikpjaz : jgan kata slipar dngan kandang dia pown dia geget habis..

arra : a'ahh tak branak2.. tpi sian plak nak sembelih.. sekor rm120 hik hik..

MaYa MustWany said...

hahah pndai sungguh rabbit wat design kan..

eh dia mkn ke?ke dia juz ggit then buang?

cendol said...

Same lah..rabbit cendol pon jahat , ganas , busuk dan hodooohhh ..

Powered by Blogger.