Header Ads

Anak Burung Eksiden Langgar Pintu



Anak Burung

wee... hari minggu kalu tak kena nasi lemak nie tak feel la..
so tadi aku dngan ayah aku jadi orang bujang pergi kedai
makan nasi lemak sotong + daging Rm6.30
milo ais + teh tarik Rm3

weee.. makan pagi pun dekat rm10..
oke la berbaloi dngan nasi dia..

balik rumah je tengok anak burung dah mundar mandir..
heee.. lapar la nie.. so aku keluarkan la anak burung dari sangkar..
letak dia kat bawah.. ambik makanan dia pergi dapur
nak letak air.. elok pergi belakang je dia terbang ikut..
tak sempat nak hulur tangan dia patah balik
terus langgar pintu...
isk isk isk...

dah la takda handbreak terbang laju2 plak..
hihihih... kan dah eksiden...
kesian kesian kesian...
hidung dia darah sket.. naseb tak teruk..
lepas nie nak kna hati-hati.. tkut langgar kipas plak
hahahaha... silap silap goreng je nnti..

hik hik hik..

3 comments

Anonymous said...

rase macam nak penampo je. td cakap x injured =.=ll

AbgFeroZ said...

hahahah.. adeiii.. hik hik hik..

Arra Ahmad said...

hehe..cian dier..

Powered by Blogger.