Repair Nokia n95 ke repair Otak tokei kedai ?



 Nokia N95 8GB

adeiii.. hari tuh baru ja repair coz keypad dia masuk air
tak dapat tekan.. nie rosak balik...
isk isk isk....

feroz : tokei awat keypad dia tak bley tekan.. ?
tokei : ohhh ni reben dia yang rosak..
feroz : adeiii (hp pon pkai reben ka.) hari tuh
baru ja repair..
tokei : itu lain maa.. keypad ja..
feroz : oke oke...

heee... melepas lagi duit blog aku.. isk isk isk
baru je nak merasa dah kna kasi kat orang lain...
naseb tokei tuh tua kalu tidak aku dah geget2 dia..
grrrr... wugi wugi.. nie semua start dari hp
masuk air masin port dickson arituh..

kalu lepas nie repair rosak lagi..
confirm2 otak tokei tuh yang aku campak bengkel..
saboe jela...




5 comments

Aishah Jahirah said...

henpon kalau dah buat hal...ada je rosaknye...hehee

yusuflaili(Goku) said...

salam;
tula..masalah tpone yg canggih manggih ni masuk air sikit mulalah buat hal.

farysa said...

bagus betul bertahan fon ni
farysa penah pkai dlu tp kejap je bertahan
lps update trus skrin tu hitam
pegi semua kedai dh xleh wt pape
hehe

AbgFeroZ said...

aishah : heee.. tuh la adeii..naseb byk data dalam nie..

yusuf : wslam.. tuh la.. naseb byk berjasa.. kalu tidak nak pkai yg sempoi je..

farysa : hahaha tahan tak tahan dah cecah 5thn gak la :) hihihi.. skandel terlama bley tahan :P

Arra Ahmad said...

rezeki yang kita dapat tu biasanya cukup2 makan bila guna kearah kebaikan..erk..betul ke?hehe

Powered by Blogger.