Aku Bukan GAY



kartun muslim

adeiii.. muka aku ada rupa macam gay ke ??
isk isk isk

alkisahnya beberapa hari lepas aku jalan nak lintas jalan
pergi beli makanan...

bila seberang jalan je tetiba ada sebuah kereta mewah hon aku..
errr.. aku silap lintas ka ? atau ada barang terjatuh ?

tengok ok je.. takda masalah pownn.. takkan
kawan aku bawa kereta mewah kowt.. ?
so aku pown jeling2 la dalam kereta tuh..
tengok orang dalam kereta tuh tengah senyum2 kat aku..
bukan orang tempatan plak tuh..
adeiii.. dia punya senyum lain macam je..
 
dia bawah keta plan plan sampai pusing2 kepla dia tengok aku
adehhh bongok betoi mamat nie..
cenyum macam kambing plak tuh..
dasar gay
adeiii 

geli la plak aku tengok..
ingat aku gay ke.. ? 
isk isk isk..
 
rasa nak sekeh2 ja si gay nie..
ilang selera aku nak makan tengahari...
adeiii.. saboe jela..


13 comments

Fathiah Hamim said...

alalalala kesian diaaa. tak suka kena ngorat yea bang? :P

Rozuan Ismail said...

jual mahal la abg ni.haha

Miss Nadya said...

haha...feroz is gay??oh tidak...nge...


dia baru mintak sain..macam mn ada gay tersangkut kt feroz nih??

feroz pakai bedak kut..hehe..:p

MUHD SHAH JEHAN said...

sama lah selalu gak kne mcm tu..malu kot kalau jlan gan mber or kengkawan popmpuan.
bt bodoh jew..yg pnting confident !!

Zul Fattah said...

abg feroz jambu sangat kot..? huhu

hana said...

ngorat tuk adek dia kot..
hihih

Muhammad Mustaqim Razali said...

bahaya jalan bersendirian.

AbgferOz said...

fathiah : adeiii isk isk.. saboe jela..

rozuan : hahaha sott je..

miss nad : hahaha bedak pe nya.. pkai baju takda lengan dngan sluar 3/4

shah : hahaha.. oke la tuh saham tinggi wakakakka

AbgferOz said...

fattah : jambu.. ? hahaha takda nye..

hana : haahaha.. laen macam je dia pnye pandang senyum2...

mustaqim : heee.. adeiii tuh la skrang.. bhaye btoi..

Faceboored. said...

Senyum kambing itu GAY..!!! HAHAHA! :D

asyraf ahmad said...

adehh..susah jgk kene ngorat dgn lelaki...hahaha

acap

Arra Ahmad said...

haha..lawaknya..diminati gay..:)

AbgFeroZ said...

faceboored : cenyum kambing laen.. senyum nie senyum beruk kalah judi..

asyraf : ahahaha.. adeiii kalu prempuan ngorat aku rela la.. hahaa

arra : adeiii sekeh nak ?

Powered by Blogger.