Akibat Buat Magic Untuk Memujuk



Cerita Lawak : Buat Magic Untuk Memujuk

Malam tu, sepasang suami isteri dah bersiap-siap 
nak masuk ke bilik tidur bila tiba-tiba mereka terdengar 
suara anak bongsu mereka menangis. Mereka pun pergi mendapat 
anak itu lalu bertanyakan kenapa dia menangis.. 

Si anak menjawab dia tertelan duit syiling lima sen dan 
sekarang dia takut akan mati sebab tertelan duit tu, 
lalu terus menangis teresak-esak.

Si ayah yang buntu nak memujuk anak itu tiba-tiba teringat 
duit dalam poket seluarnya lalu mengeluarkan duit lima sen. 
Kemudian si ayah berpura-pura membuat magik dan 
mengeluarkan duit lima sen dari telinga anaknya. 

"Ha, kan ayah dah keluarkan ni." S
i anak teruja dan terus berhenti menangis. 
Sepantas kilat anak itu mengambil duit lima sen itu dan 
menelannya lalu berkata, 
"Buat lagi sekali ayah."

Cerita Lawak


8 comments

misshannajr said...

hahaha..pengsan sya gelak...

AbgferOz said...

misshannajr : hahaha.. adeii sampai pengsan plak :P

Mr.Sepet said...

haha . . terbaik !!

Fathiah Hamim said...

bertuah punya anak. hehe

Arra Ahmad said...

sy pernah cerita pasal ni kat blog..haha

Shaznina Sofia said...

hehe.. mmg kelakar.. pening kepale klo btol2 terjadi nyh.

AbgFeroZ said...

mr. sepet : hihihi..

fathiah : hahaha bapak dia lagi bertuah hahaha :P

arra : hihihih.. adeiii.. same plak..

shaznina : hahaha confirm bpak dia trus bwa pi hospital.. hahaha :P

cikpinky said...

haha.lawak

Powered by Blogger.