Mimpi Bas Jatuh Gaung






yeyyy...syukur alhamdulillah.. percutian aku di kuala perlis
berakhir sudah dengan tiada kejadian yang buruk...

semalam 1st time aku naik bas untuk jarak yang jauh..
kuala perlis ke kL.. perghh ada gak 8 jam atas bas...
mula2 tuh segan gak nak balik naik bas dengan kejadian kejadian
yang selalu kita dengar membabitkan bas...

dalam perjalanan balik ke kl semalam aku sempat lagi mimpi
yang bas aku naik ni jatuh gaung...
fuhh.. sempat mengucap 2 kali sebelum bas jatuh ke bwah..
ngam ngam 2 kali terus terhempas dan aku terus terbangun
dari tidur sambil selak2 langsir tengok keadaan diluar..

syukur alhamdulillah selamat lagi aku..
fuhhh... maybe sebab tak biasa dan mind dah set macam2
tuh yang bley mimpi jatuh gaung tuh...
lepas bangun tuh memang susah nak tidur la.
takut mimpi sama berulang lagi...
heee...

adeiii... syukur sangat2 akhirnya dah sampai kL..
heee..mcam takut la plak nak naik bas lepas nie..grrr...
adeiii.. cite kat mak dngan abg aku diaorg bley
gelakkan aku plak.. cisscake btoi....
mau je tarek telinga diaorg...

p/s... dah sampai kl nie.. ada tak yang nak lepak sama
untuk newyear nie.. ?

9 ulasan

Khairul's Mahamad berkata...

wahh .. mimpi hebat . .

Lydia Miza berkata...

cam kartun mimpi2 camni..ehehe

AbgferOz berkata...

mr sepet : hebat korok muh hahaha..

sis LM : adeiii.. kartun tak kartun la.. terkejut gak la..mau berpeluh..

fq// berkata...

katang ngat mimpi yer...:P

AbgferOz berkata...

qeyhah : katang ngat ? adeyy bhasa siam ka ? jawa ka ? ta paham sehh..

::thexieza:: berkata...

hehe..
alhamdulillah mimpi xjd knyataan..
peace!

AbgferOz berkata...

xieza : hahaha kalu jadi kenyataan memang tak post da cerita nie hahaha jgan woooo..

hana berkata...

hahaha..
sampai terbawa2 dalam mimpi...
tido x basuh kaki la tu..
=D

AbgferOz berkata...

hana : sekeh nak ? dalam bas mcam mane nak basuh kaki

Dikuasakan oleh Blogger.