Thursday, December 8, 2011

Cerita Lawak + Kasar : Sampai Masanya Perempuan Akan Bertudung

5

kartun muslimah bertudung
kartun muslimah

Cerita Lawak + Kasar : Sampai Masanya Perempuan Akan Bertudung

adik : abg tahu tak bila perempuan yang tak tutup aurat akan mula menutup aurat?
Abang : pegi haji la dik or masa nikah! betul kan?
Adik: salah,teka la lagi.
Abang : erm..masa dia dpt hidayah Allah kan?
Adik : salah, nak tahu jawapannya tak, senang je..
Abang : apa dia dik?
Adik : tadi ustazah ckap kat sekolah, perempuan akan menutup auratnya apabila
dia dikafankan,akan tutup buat selamanya...HAHAHA


heee...sape la kreatif sangat buat lawak kasar mcam nie..
heeee.. saboe jela ekk..
bukan takmoh bertudung.. maybe blum ready or dpat hidayah lagi
takpe2 plan2 kayuh.. insyallah nnti terbuka gak pintu hati
diaorg untuk bertudung :)

p/s..kalu nak tegur or menasihati orang haruslah dengan cara
bersopan santun dan tidak menyakitkan hati..
barulah orang nak dengar nasihat kita :)

5 GigitaN:

tkkn bila mlaikt dtg nk ambik nyawa pun nk reply kte tk ready lgi? hehhehe,,peace yo

hurmm.btul tu,tp pemakaian tudung yg betul juga perlu jangan tersalah fesyen pulak.
cuba tengok blog saya.. :)

setuju.!
bila sampai masa..tak perlu suruh..tak payah kutuk..sendiri akan pakai
cuma masa takkan mendekati kite kalau diri sendiri tak berusaha mencari masa tu

alhamdulillah..kite menemui masa tu..

"saya belum bersedia n belum sampai seru nak pakai tudung" adoii hemm malu la orang Islam ckp macam tuh

thaye : hehhe..terpaksa terima jela :P

aqim : heee.. takpe2 kasi dia biasa bertudung dlu then baru ajar dia cara bertudung dngan btoi :) plan2 kayuh :)

gadis biasa : heee.. manusia slalu lupa :) so kna same2 saling mengingati :)

maya : heeee.. kita bley tegur dan menasihati tpi tak bley paksa :)
plan2 la kayuh :) nnti terbuka gak pintu hati dia :)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More