Thursday, December 15, 2011

Burung LoveBird yang jinak

7

lovebird
 heee.. ayah aku tgah cakap2 dengan burung Lovebird..
paham ke dia abah oit.. ?
 heee.. jinak tak.. ?
kuat menyanyi burung nie..
asal kul 6.30 jew mesti dia start menyanyi..

heee.. setiap pagi kul 6.30pagi burung lovebird nie akan kejut tuan dia..
heee.. bukan tuan dia je.. skali dengan jiran2 bley terbangun
kalu dah dengar dia nyanyi...
hik hik hik..

hari nie edisi jalan2 di sekitar kuala perlis dan mungkin akan ke
padang besar sekiranya tiada halangan dan dugaan
mendatang... heee.. jangan la.. jangan la..

karang tak lepas plak nak cuci mata
skodeng awek-awek siam kat sempadan..
hik hik hik...

hee... oke2 masa untuk bermain dengan burung lovebird lagi..
papai...

7 GigitaN:

hehe peluang keemasan skodeng awek-awek siam kat sempadan jgn dilepaskan! rugi..hahaha lol ;p

emy zulaiha : hehehe.. amboi2 tau aje hahaha :P

tgk kat kedai hari tu lovebirds ni sepasang ek? cuci mata sambil bawak burung love bird...mesti gempak..hahah

cikpjaz : hahaha.. yups sepasang.. heee.. bahaye nnti terlepas susah :P ramai plak nak pegang.. bhaye2 :P

uishh..ade 2 kaler la angry bird tu..

matun : hahaha angrybird mane plak nie ?

tringin nak bela seekor..mahal??? tapi bising eh dia..jaga kura2 dua ekor pun xterjaga ni kan pulak burung

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More