mak sakit dah 4 hari...



Demam

adehhh.. dah 3 hari mak ferOz sakit asthma..
lagi teruk bila batuk dengan demam skali mnyerang...
asyik pergi hospital or klinik..
dok pam gas jew..
isk isk isk...

hari raya pun tak brapa nak sambut..
cuma pergi sembahyang raya jew
then pergi klinik anta mak pergi pam gas..
naseb baiklah ada jiran2 yang baik hati anta
rendang, ketupat, nasi impit, dan mcam2 agi
untuk kitaorg sambut raya seperti rakan-rakan yang lain...
kalu tak memang tak merasa seperti hari raya la...

aduyaiii.. mak ohhh makk..  bile nak sembuh.. ?
heee....

mintak kawan2 blogger sama-sama doakan mak feroz
cepat sihat k...


13 comments

coklatberapi said...

semoga mak awk sembuh..amin;))

AbgferOz said...

coklat berapi : heee.. thanks.. amin...

tunz said...

semoga ibunda kamu kembali sembuh secepat mungkin..moga dilindungi Allah sentiasa.....

AbgferOz said...

tunz : thanks.. aminn...

leyaliyana said...

isyhhhh ur mum tak sihat pun boleh nak sengal-sengal kat fb lagi +_+

i doakan ur mum sembuh cepat jugak.

AbgferOz said...

leya : heee... dah tuh ja yg bley.. dok umah nak buat pe agi..

amin... thanks.. heee nie yg syg lebey nie.. hahaha...

MaYa MustWany said...

semoga mak abgferoz sembuh.
kesian..sedihkan tengok ibu terlantar sakit..pesan jangan terlampaur stress n banyakkan rehat.

AbgferOz said...

maya : heee.. tuh la dia asyik pkir ja... hik hik thanks :) aminn..

cik panadol said...

ibu saya pon tak sihat dah 4 hari...raya pon xsambut sangat...thn ni raya harap sy dan ayah je yg masak...sedih sbb tak sama rasa masakkan tu mcm ibu sll masak...

sampai harini pon ibu masih tak sihat...harap esok2 dia akan better sbb penyakit ibu susah nk elok...kalo demam biasa mungkin sy tak serisau ni... :(

moga mak abg feroz cepat sembuh...

saifulhero76 said...

Anak yg baik sentiasa berada disisi ibunya yg sakit.Moga cepat sembuh

AbgferOz said...

maya : heee.. thanks.. org yg sakit nie slalu pkir mcam2 kitalah yg slalu kna ingatkan diaorg :)

cik panadol : heee.. same la plak.. tuh la.. ayah plak keje.. feroz dngan adk prempuan yg jaga mak..

saiful : heeee.. thanks :)

♥ ugly b3tty ♥ said...

semoge mak cpt semboh ye... :)
ckp dye anak hantu krim slm..hahahahaha!!!!

Fathiah Hamim said...

semoga mak abg feroz cepat sembuh. :)

Powered by Blogger.