Cerita Lawak : Mencari Syurga ke Neraka..?



Syurga dan Neraka

seorang anak memeriksa / melihat tapak kaki bapanya yg
sedang membaca surat khabar...

ayah: eh apa yg kau buat ni......?
anak: cikgu cakap syurga itu dibawah telapak kaki ibu...
ayah: abis tu..?
anak: neraka mesti di bawah telapak kaki ayah kan...?
ayah: sebelum telapak kaki neraka ni hinggap kat muka ko...baek ko blah....

heeee.. kesimpulannya.. kalu dah tau benda tuh tak elok
tak perlulah kita mencuba atau mencarinya...
sama seperti dadah, dan seangkatan dengannya..
hik hik hik..

p/s.. heeee.. ada yang dah jumpa ke.. ?


11 comments

Qimayra Mohammad said...

sumpah lawak! hahaha. nice laa abg ferozz :D :D

http://lifewifvanessa.blogspot.com

Fezz said...

lawak yang pastinya ada kongklusi..

memang terbaik!

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

oke la .hihihi

teyhasahaje a.k.a NURUL said...

oke la .hihihi

AbgferOz said...

Qimayra : hihiihih thanks :P

fezz : hik hik.. thanks..

teyha : hehehe..

Mira Adzlia said...

mmg lawak..hihi (^_^)

AbgferOz said...

mira : hehehe tamo try kew ?

aisyah fauzi marshamellow said...

lucu r..hehe...

Ash serah said...

hahahaha,.. baik hempuk jer,.. ap da,.. lawak2,.... ada pengajarannya,. thankz

AbgferOz said...

aisyah : heee.. tuh la..

ash : hihihi kesian kat anak dia nnti.. sesia dpat neraka :P

AbgferOz said...

aisyah : heee.. tuh la..

ash : hihihi kesian kat anak dia nnti.. sesia dpat neraka :P

Powered by Blogger.