teNgOk Al-Hijab di GSC Times Square






 model terlambat al-hijab :P
 makan pagi sampai lebamm...
heeee... kentang goreng jadi santapan...

heeee... ingat seram sngat cite al-hijab nie..
tapi biasa2 ja.. starting dia boring sket..
( jeles tengok Pierre Andre dan Nur Fathia dok
baby dan sayang2 sambil pegang2 tangan.. arggghhhhh....)

pertengahan cerita besh sket.. ada part yang seram gakk..
tapi panas ati orang kerusi depan boley romantik2 plak
time tengah nak seram2... potong stim btoi...

then part last skali tak best.. bile makcik yang buka
hijab pierre andre meninggal...
then cerita mcam tergantung la plak....

arghhh.. terbantut mood seram aku.. terus tak jadi
tuh yang buat lapar tuh...
isk isk isk...


Al-hijab trailer

11 ulasan

Mia Liana berkata...

seram ke tak citer ni... takut tak?

AbgferOz berkata...

sis mia : heee.. takda la seram mane... 1 or 2 part ja yang seram pown :)~

ChocStrawberries berkata...

nsb bk lom tgk.. nyaris nk tgk ritu..

Unknown berkata...

choc : heee... tengok jela.. krang kempunan laks :P

yen(toka ziizokukuto) berkata...

bro,,keseluruhan nya,,best ke tak,,tergantung la entry ni heheheh

YouSOF berkata...

Hehe tapi aku puas hati tengok cerita ni malam².. Aku pun jeles jugak tengok Piere dengan Fathia tu haha.

Zul fattah berkata...

erm.. best tak? aku x tengok lg r.. tunggu download dulu r.

NoYB berkata...

membe cakap x best citer al hijab(depends jugak kan pd yg suka)...rugi jerk dia kena sampai 23 hengget...huhuhu...~ sO, aku pun tak jadik la nak g tengOk...& citer reaL steeL cam best...nak try Ler...kLu x best~nasib bdn ler...^____^

Tanpa Nama berkata...

nasib baik tak tengok..he2..tak suka ending tergantung

AbgferOz berkata...

yen : heee.. nak ckap tak best ada part best.. nak ckap best last dia tak besh... kire bley la...

yousof : hahaha.. aku tgok mlam2 gak.. tpi part seram tak byk... part tuh aku jeles habis hahaha...

zul : hahaha.. kalu nak download diam2 sda bro hahaha..

maya : hihihi.. bergntung pada yg tengok gak.. tpi for me ending dia mcam tergantung :)

Unknown berkata...

noyb : heee... dia tgok 2org kew ? hiihhi.. real steel lagi tergantung.. orang jahat tak kalah tak mati pown.. lagi panas beb... sengal jew..

Dikuasakan oleh Blogger.