Tambah Pendapatan Blog Melalui ....





Pendapatan Melalui BlOg

Assalamualaikum semua.. 
hari ni aku nak share sikit sebanyak
apa yang boleh diperolehi dari blog selain 
traffic dan follower...

ramai yang dah mengetahui tentang syarikat iklan nuffnang
dan adik kembarnya churp2 tapi ramai tak yang mengetahui
satu lagi syarikat iklan yang ada di Malaysia ?

heeee... siapa kata orang tamak selalu rugi ?
heee.. kat blog kita blajar benda baru..
orang tamak selalu untung...
tamak bagaimana ? tamak untuk join
semua syarikat iklan dalam mempromosikan
iklan mereka...

kepada mereka-mereka yang mempunyai traffic yang rendah
anda juga boleh menyertai contest atau apa2 segmen
yang boleh membantu anda memenangi hadiah
berupa wang tunai... seperti yang di menangi oleh
saya dalam satu contest yang di anjurkan oleh

Kepada yang berminat untuk tambah
iklan dalam blog mereka boleh juin di 

heee....
thanks semua coz sudi support
blOg sya yang tak seberapa ini..
mudah mudahan semua kita dapat manfaat dari
apa yang kita buat :)

p/s.... yeyyyy... dah cashout cek yang
ketiga dari churpchurp :)~

10 ulasan

Unknown berkata...

waaaa bestnya.. hehe nanti boleh belanje :)

Zul fattah berkata...

aku dah lama x chek account adverlet aku.. entah ade ke tidak duit dlam tu.. haha

akubiomed berkata...

Sudah sertai. Cuma eraningnya agak perlahan :-)

izzuddinfz berkata...

Bila lagi bro.... Jom lah out~~

harrazdani berkata...

nak reg laaaa gini...thanks bro

AbgferOz berkata...

faridah : heee... sat sat nak pengsan :P

zul : adverlets laju ka ? aku nye dlu pkai mcam naek tak je hahaha..

akubiomed : add kwan ramai2 kat fb snang promote :)

zudin : hahaha jom jom..

MrPingu Gonzalesz berkata...

nantikan contest terbaru dr saya~~~

Unknown berkata...

Mr.Pingu : heee.. bereh2.. insyallah :)

imaza93 berkata...

Dah join dahh :) tapi kureng masyuk..hehe :P

Unknown berkata...

imaza : hee.. kna cari cara nak upkan lagi :) pkai fb or tagged :)

Dikuasakan oleh Blogger.