Wednesday, October 12, 2011

Mengidam Kalahkan Perempuan Mengandung

13

heeee... agak2 ada rupe aku tak time ngidam ?

hik hik hik... da brape hari demam macam2 aku ngidam
dah kalahkan perempuan mengandung la plak.. hari ni ngidam laen
esok ngidam lain.. then lusa ngidam lain plak..
hahahaha kalu mcam nie bley bankurap aku..
hik hik hik..

semalam aku ngidam benda alah nie plak...
heee.... nampak sedapkan kan kan :)~
terutama kalu di makan dengan buah-buahan.. heee..
sedap sehhh... hik hik hik..

kalu seminggu aku demam.. mau 
kedabak aku gini... heee..
bertukar....
 takpe.. bio besar mana pun
yang penting kita sihat dan cukup makan :)
dan yang paling penting kita bahagia :)~

p/s... agak2 korang mengidam ada macam aku tak ??
hik hik hik...

13 GigitaN:

he2.selalu makin demam makin tak lalu makan.tapi allhamdullilah,kami semua klu de pe2 tringin,mak mesti akan wat nanti.

maya : heee... wahhh untung la kalu gitu :P hik hik hik

mila ahmad : heee.. thanks yehh...

wah same mcm rien lah.. lau demam mkn berselera.. hahaha

rien rose : hihihi... bhaye tuh.. naseb la sape yg jadi tukang beli tuh hiihihh :P

ngidam mkn asam buat apa..ptt ngidam mkn kfc ke mc d ke..=p

hahaha ! tk boleh blahh abg . btw . demam ekh ? samee laa . sob sob

ishkkk teruk ngat ngidam.. pmpuan pregnant ank kmbar 3 pn xngidam cenggini tau.. hahaha

amboiiiiiiii . ngalah kan pompuan nooo . hehehe ;)kite teringin nak makan sushi. belanje nak ? hahaaha

merah : heee..kfc da slalu mkan borink :)

miss amal : heee.. thanks yeahh..

syahira : heee... hihihi skrang mmg musim demam :)

cik ten10 : hihiihih tuh la.. hahaha kembar 3 ? hahaha nie kembar 11 :)~

bena : sushi ? heee.. tak minat :)~ hahaha.. blanje ? sat sat nak pengsan :)~

tak salah mengidam kalah org perempuan yg sdg mengandung..selera setiap orang berbeza. makanan apa pun tak kisah...dsb.. pamper ursled once a months ...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More