Justin Bieber Mahu Tinggal di Malaysia



Justin Bieber

heee.. jangan tak percaya kini Justin Bieber berada di Malaysia...
Justin bieber berada berdekatan kawasan rumah aku..
dah dekat 3 minggu Justin Biebier berada disitu..
agak2 ape yang di buat oleh justin bieber kat situ ek ?

tak percaya ??
cetengok kat bawah nie..
.
..
...
....
.....
.......
.........
...........
.................
.......................
.............................
kan ada justin bieber tuh...

hik hik hik... tengah borink2 saje ngusik
peminat2 justin bieber yang tercari2
artis kegemaran mereka :)

p/s...  jangan marah ekk peminat Justin Bieber :)~


11 comments

aienieMuhammadAris said...

marah nie !!
hehe .

Athirah ' S said...

reti justin biber pkai minyak tu hahahah

Yatie said...

wa sgt dekat di hati :)

Eyka Riduan said...

oke abg jahat ! engat btol-2 lah td ~ grrr ~

yuyu said...

haha , nakal .

♥ shaheizny ma ♥ said...

ekekekkek .. aku xmnat justin biber so ,. sy xmarah la,.. eheheh

Cytah Lovicry said...

hahahahhahahah... buat lawak ! gelak puas nie..

AbgferOz said...

aienie : hehehe.. sowi2.. ampun memm.. hahahaha

athirah : hahaha.. taktau la dia :P dia natural rasanya :P

yatie : hari2 ngadap dia jew :P

eyka : hahahaha.. pdan muke hik hik...

yuyu : hihihi.. guwau2 manje :P

shaei : hihihi.. fuhhh.. minat sape lak ?

cytah : hihihi.. ampunn ampun... hhihihih

Miss Nurul Atikah said...

inagtkan betol2.. aduyaii.. lawak laa.. hahahhaha..

MaYa MustWany said...

macam dekat flyover pandan indah..kikikiki(tak yah la JB ni datang..)

Shah said...

kat flat pandan jaya pun ade..huhu

Powered by Blogger.