Monday, October 10, 2011

DeMam Kus Kus saMpai 3 hari

11

cute tak aku time demam ?

heeee.. da 3 hari tak berblogging tak sempat nak blogwalking
disebabkan tak brapa nak sihat.. start dari kekalahan team
bola sepak Malaysia kepada Australia 5-0 jumaat lepas
balik tengok bola kena hujan malam tuh terus demam..
isk isk isk....

bila dah demam mcam2 la datang menggoda
itu lah ini la yang ngidam nak makan..
termasuk lah...
Mister Potato

heee... hari pertama dan kedua makan ubat 
tpi bila da tak baik baik gak trus malas nak mkan
then beli minuman vitagen 2 paket
minum terus baek...
minuman yang slalu membantu aku terutama
time aku demam dan denggi :)

weeeee... time saket asyik
keluar masuk bilik air dekat 50 kali
sampai naek tak larat badan... agak2 dalam
5kg gak turun berat badan nie...
naseb baek ada vitagen takda la lemah sngat..
selera nak makan pown ada walaupun sikit-sikit...

kalu ikut dah macam si sudin plak
dalam cerita seniman bujang lapok
ta caye ? meh tengok sini...


p/s.... kalu sesiapa yang ilang slera time demam
or denggi ce try minum vitagen
mane la tau bley baik mcam saya :)

11 GigitaN:

vitagen bgs ea? bdn ni pn tak brp sht je ni.:) smg cpt sembuh

rosalia : heee.. stakat nie.. vitagen da bantu + slera mkan time denggi 2 kali... + demam....

tpi smua tuh depands kat bdan gak :)

alololo...cian die...ptotla senyap je..

sis fyna : heee.. tuh lew :) hihiih..

abg feroz mga cpt smbuh...

kita kalau dmm kita mkn aiskrim ..bukan kita kata doctor yg kata,alhamdulilah ok....

haha ! nice tips ! na try lah nti (:

eh eh dy dah baikk demam..untgg laaaa..keh keh keh ;p

uicehhh..demam mengidam mcm2 cm org prgnant lak. huhu~
hope cpt baik ^__^

mak aih teruk gile demam dak gemok ni huhu makan ubat tu jgn nak minum vitagen je lalalala

sha : heee.. mmg slalu kalu dmam mkan aiscream :) kdang2 mmg baek :)

fara : heee.. nnti beli utk sya skali :P

eyka : baek sket sket ja.. tpi rasa mcam nak demam balek :P

elisha : hihihi.. da kalahkan org ngandung pun hihiih :P thx

naz : hahaha.. mkan ubat tamo baek.. tada org tulung suap kowt :P

adeh la..demam erk.. get well soon.. jg kesihatan bro.. musim panas sejuk hujan bagai tak menentu...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More