Header Ads

Arnab Netherland Dwarf dah Besar



Arnab Netherland Dwarf waktu baby
Arnab Netherland Dwarf dah reti nak gulink2
Arnab Netherland Dwarf tak reti dOk diam...

hik hik hik... 
nie la baby arnab yang lahir di kuala lumpur
skrng nie dah berhijrah ke perlis dok dengan tuan asal dia
heeee.. dah beso dia skrang... 
windu nak sekeh2 dia..
hak hak hak...

comei sehhh.. 
nnti tgu bila bulu dia dah lebat den upload agi
gambar dia untuk kasi jeles kat korang2 k

p/s.... siapa ada Arnab Netherland Dwarf 
meh la nak tengOk...

9 comments

yusuflaili said...

Salam;
Tak mampu nak komen sbb jeles tengok arnab yg comel tu.

Eyka Riduan said...

hoho comel lah . tape-2 . nnti klu adek dah ad rabbit adek plak kasi abg jeles oke . uwrek :p

Mila Ahmad said...

eh udah besau la diaowg hihi..

AbgFeroZ said...

yusuf : heee... cari la sepasang :P

eyka : hahaha.. adk gemok nak bela arnab ? hahaha takyah.. pi bela pewut tuh ja hhihihi...

mila : hihihi tuh la.. skejab ja da beso :P

nazirah said...

ok mmg siyez jeles !!
sbb arnab2 gue tak beranak lagi uwaaaaa

AbgFeroZ said...

nazirah : hahaha.. tlong la dia branak :P wakakkaka..

~~zAnAfAhMi~~ said...

dulu, akak menggigil pegang arnab. skrg tak lagi sebab dah pernah bela Datuk K, hensem....tp dah kealam barzah. taknak lagi bela, sedih.

AbgFeroZ said...

akak zana : heee... ce la try bela lagi.. mane tau bley idop lama... 1st time mmg kdang2 mcam tuh :)

LadyBird said...

same x arnab malaysia dgn arnab ni..
pernah jugak dulu bela arnab.. cepat sgt membiak.. sampai last2 sekali xth nak buat ape sebab byk sgt..

Powered by Blogger.