Apek Bodoh bawa tekSi Tunjuk FuCk





Fuck You

minggu lepas aku dan family pusing2 kl
ingat nak jalan2 cuci mata nak enjoy2...

tengah sedap2 jalan di kl.. tetiba ada sekor
apek cina bawa teksi nie menyelit dengan takda signalnya
depan keta kitaorg mnyebabkan ayah terpaksa brek mengejut
dan aku tersentak ke hadapan... 

memang panas la hati nie.. aku suruh ayah aku berhenti
nak pergi tepek apek tuh.. tpi ayah aku mlas nak cari gaduh
dan teruskan ja memandu.. bila aku toleh tengok apek bebal nie
dengan selamba ja dia tunjuk fuck kat aku...
perghhhh menyirap la plak.. 
rasa kecik ja kepla apek bwak teksi
nie dengan kasut saiz 10 aku nie...

naseb la ayah aku tak stop.. kalu tak mmg apek nie da
makan kasut saiz 10....
dah la bawak teksi cara merbahaya pastu kureng ajar plak..
naseb aku tak dpat no plat kau.. kalu tak
siap la kau laen kali...

p/s... entry panas sket.. 
(nak ilangkan menyirap dihati...)

12 ulasan

Mila Ahmad berkata...

pemandu teksi memg bawak mcm orang gila..xde adab ape ntah xphm la...

cik panadol berkata...

doakan apek tu xdapat customer utk 3bulan berturut2 atau doakan teksi dia rosak! hahaha kijam batul la bdk ni......

haha kalo jd mcm tu, sorg kne gak mengalah..kalo tak, silap2 jd gaduh teruk pulak....

Umie Nadhirah berkata...

apek gila.. jangan dilayan sangat dia tuh..

Zul fattah berkata...

gile punya olang ma.. kasi pukul r itu olang..

Unknown berkata...

mila : tak semua.. tpi yg kerek nie yg slalu menonjol... rase nak sekeh2 jew...

cik panadol : sekeh ja dia.. biar dia tau.. nak mati takyah ajak orang.. pi mati sorang2... sibuk ja nak ajak.. bongok gilew..

umie : tuh satu hal.. dia memandu merbahayakan orang laen...

zul : kalu dpat aku dah sekeh2 dah kasi kaunseling siap azan2 lagi kat telinga dia..

Tanpa Nama berkata...

masih belom jumpe teksi yg tomakninah di jalan raya... baik di jb mahupun di kl.. huhu~~

Unknown berkata...

azmie : heee... tak ramai pun.. da lame duk kl baru jumpa sekor yg kerek gini..

cikpuanNaiz berkata...

org sewel..huhuuu

CintaKhadijah berkata...

wah~ kemaen kuarang adab apek nih.. ck baca tumpang menyirap.

pulakkk... ^^p

AbgferOz berkata...

cikpinky : heee.. mmg sewel gilew...

khadijah : tuh arr.. nyirap jew kan :P

Tanpa Nama berkata...

selalu memang nampak teksi bawak tak tentu hala.ikut suka hati mereka jew.jangan pikir otai bab jalan,sampai biadap dengan pemandu lain.

Polis Selangor berkata...

Aku pun dah byk kali kena dgn pmandu teksi ni..hampir2 kena himpit time dia sesuka hati tukar lorong..aku malas cakap byk la..bkn nk kutuk tp sbb tu la diorang ni bwk teksi..tuhan x bg diorg ni bwk bmw atau merc..sbb drive teksi ni cukup2 kurang ajar!
sorry la bro2 teksi ek..mmg korang dr kecik biadap..

Dikuasakan oleh Blogger.