Monday, September 5, 2011

Main Bontot Menjelang Perayaan

16



heee.. panas tak tajuk aku kali nie..
hari ni bukan nak cite pasal main bontot
shin chan or main bontot sesiapa
tpi bontot kereta..

bontot kereta selalu menjadi target utk dihimpit
setiap kali musim perayaan...
bontot kereta aku juga turut menjadi mangsa gay2 jalanan
yang suka ikut bontot orang.. weiii takda bontot ka
sibuk ja ikut bontot kereta orang.. dah la limit kelajuan 120km/j
ikut lah undang2.. lagipun kereta penuh.. still nak ikut
blakang bontot kereta aku.. rasa macam nak turun kereta sepak2 
bontot dia jew.. naseb la jalan banyak kereta...

kadang-kadang tak paham ngan diaorg ini..
tak reti2 nak bersabar.. tak paham ke mungkin ada sebab
kenapa orang tak mengelak ke tepi.. sabar la skejab..
lagi nak ikut dekat2.. kalu nak mati pon.. pergi la 
mati sorang-sorang.. tak perlu nak ajak orang lain...
naseb ayah aku yang bawak kereta.. kalu aku yang bawak
dah lama aku main brek.. snang sket aku nak
sepak kau bile kau turun kereta...
bunguks tak habis2..

statistik Ops Sikap 2011

bayangkan sekiranya anda mangsa nahas tersebut ?
bagaimana perasaan keluarga anda ?

16 GigitaN:

sengal jer tajuk. ape2 pon, bkan time raya je org suke main bontot. pokai2...

mrfirdaus : hehehe.. time raya byk sngat.. aku kna lebih 4 kali.. saket je hati..

tak raya pun kena.cam hape je.. geram3

paris : hihihi tajuk jew :) terlupe letak kereta hihihi..

aesya : time tak raya mmg tak kna.. time raye nie byk kali kna.. isk isk isk..

alhamdulillah setakat ni masih selamat.. tak tahan dgn tajuk :)

terkejut baca tajuk tadi..ekeke

p/s: tak suke sin chan tu..grrr rasa nak belasah je kalo jumpe budak mcm tu...muahaha

p/s: raya tahun ni tak menarik sbb cuti sekejap jek.. xP

haha kalau sin chan memanglaaa..kui3

salam singgah dr atie
http://miszatie.blogspot.com/2011/09/ijab-dan-kabul-tu-ape.html

syiela : hihihi.. tertinggal keta.. nak letak bontot kereta.. hihihi :P

schaze : hahaha.. saje kasi gempak sket tajuk tuh.. hihihi.. cepuk ja muntot shin chan tuh hahaha..
hahaha nak brape lame cuti ?

miszatie : hihihih bace idok nie ?

ade magnet kot tu yg suke ikot dekat2. haha

i am silah : hahaha... tuh la tetiba berjangkit magnet tuh kat kaki :)~

kita yang tension dgn org yang bawa kereta dekat2 sgt ni...haha~

betul laa!! tak sabo langsung. cucuk tak abes!

ezad : bkan tenson agi rase nak sepak dah...

fathiah : heee.. naseb tgah jalan kalu tepi jalan dah kna cangkul dah hihihi

abu : hehehe btoi ja :)~

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More