Thursday, September 1, 2011

Bergaya Di Hari Raya AidilFitri

10

 bergaya test baju raye
 tengah pikir macam mana nak paw duet raya budak2
 dah stanby nak kutip duet raya
 he he he.. poyo skejab :)~
 curi buah nangka sat :P
 abg aku pun nak kutip duet raya gak :)~
 teluk kawasan nelayan parking bot
 peace jew :)
 Selipar putus time raya so ini ja yang ada.. tibai jela.. hik hik selipar raya :P

raya ketiga malas plak nak beraya nak layan blog dan lagu jiwang2 :P
hik hik hik.. mlas nak mandi lagi :)~

10 GigitaN:

suasana kampung...menarik! selamat hari raya tuan...maaf zahir batin..

hahahaha gambar baju melayu tuh dah macam hang tuah dah..:)

eqbal : yupss suasana sayu jaa.. menarik.. sedap mata memandang :P slamat hari raya maap zahir batin..

nura : hik hik hik.. hang tuah pinjam baju saya :P

wahhhh... jelesnya raya kat kawasan kampung yang nyaman dan tenang...

cik gugu : meh la sni datink :P hihihi

sis mia : hahaha.. meh la lepak sni hihiih :P

0uh...rmai n00 org pkai bju kaler oren tahun nie...selamat ari raya!!!

seronok bila tgk abg feroz beraya kt kg...sy dah takde kg...nasib raya aritu sempat singgah kejap kt umah kg tempat budak momok ni memomomkan diri mase kecik2 dl....

selamat hari raya abg feroz....jemput datang umah ye... :)

ytazzi : heee.. diaorg ikut sya kowt hahahaha..

cik panadol : heee.. nnti kawen ada la kampung :P kalu dpat duet raya rm1000 nak gak dtang :P hik hik hik

Terima kasih untuk blog yang menarik

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More