Thursday, August 11, 2011

Tips Cari Calon Suami

14

Shopping

-disaat orang sibuk bertarawih, mereka bershopping
untuk raya sedangkan raya itu masih jauh lagi...
kalu sehari dua tidak apa.. ini hampir hari2 di mall
puasakah mereka ?
Tak Puasa

-disaat sibuk kita mengerjakan puasa
mereka-mereka ini sibuk mencari port yang selamat
untuk melempiaskan nafsu makan mereka...
adakah mereka gastrik time ramadhan sahaja ?
gambar tarawih

-mungkin mereka tidak hensem dan mungkin juga
mereka ini tidak romantik tpi percayalah mereka
mampu membimbing anda...
( JANGAN silap pilih yang kadang-kadang )

kalu nak di buat calon pakwa mungkin mereka
di categori 1 dan 2 adalah calon yang sesuai
dengan anda tapi bahgiakah kita dengan hanya romantik
semata-mata... dan sampai bilakah romantik itu mampu
bertahan dalam perhubungan ?


p/s...tahun lepas jumpa orang tak puasa makan maggie cup
tahun nie jumpa orang minum teh o ais plak... agak2
tahun depan ada lagi tak ?

14 GigitaN:

hahaha ni mcm n3 yg guna ayat tegasan je ;)

cik gugu : ayat tegasan ? heee.. kureng pasti perkataan tuh.. da lame tinggal skola :P

aduhhh pape pun bia lah calon suami yg boleh membimbing kite.

rara : heee... skrang laen yg diaorg pilih :)~ heheeh.. susah2

confirm tp2 tahun boleh jumpa org x puasa.. :)

tadi aida de nampak ada sorang guy kena cekup. sebab dia bedal makanan kat kedai cina. =.=

queen : heee.. kesimpulannya bile la nak dpat setahun tanpa orang tak puasa ? :)

aida : hahaha.. naseb ada tak kna tangkap gak :P hihihih

pilih la yg cantik luaran dan dalaman and can guide us to the right path!!

agak2 thn depan semua dpt berpuasa hehehe

menarik entry ni. aisy,,, kalo hensem prangai mcm 2, mintak jauh lerrrr...

farra : heeee.. yang tuh susah sket nak cari :) 1 dalam 1000 :)

el : heee... mudah mudahan tak jumpa mereka2 ini thun depan :)

zeri : mekaceh... heeheh tuh la skrang susah nak cari :)

hmm..... tak malu ke diorang neh ek

fathiah : ntoh la...nie tadi baru nmpak ada sorang mamat pegang nasi bungkus nyuruk2 jalan laju... isk isk isk..

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More