Header Ads

Tips Cari Calon Suami



Shopping

-disaat orang sibuk bertarawih, mereka bershopping
untuk raya sedangkan raya itu masih jauh lagi...
kalu sehari dua tidak apa.. ini hampir hari2 di mall
puasakah mereka ?
Tak Puasa

-disaat sibuk kita mengerjakan puasa
mereka-mereka ini sibuk mencari port yang selamat
untuk melempiaskan nafsu makan mereka...
adakah mereka gastrik time ramadhan sahaja ?
gambar tarawih

-mungkin mereka tidak hensem dan mungkin juga
mereka ini tidak romantik tpi percayalah mereka
mampu membimbing anda...
( JANGAN silap pilih yang kadang-kadang )

kalu nak di buat calon pakwa mungkin mereka
di categori 1 dan 2 adalah calon yang sesuai
dengan anda tapi bahgiakah kita dengan hanya romantik
semata-mata... dan sampai bilakah romantik itu mampu
bertahan dalam perhubungan ?


p/s...tahun lepas jumpa orang tak puasa makan maggie cup
tahun nie jumpa orang minum teh o ais plak... agak2
tahun depan ada lagi tak ?

14 comments

..cik gugu.. said...

hahaha ni mcm n3 yg guna ayat tegasan je ;)

AbgFeroZ said...

cik gugu : ayat tegasan ? heee.. kureng pasti perkataan tuh.. da lame tinggal skola :P

rara pinkmafia said...

aduhhh pape pun bia lah calon suami yg boleh membimbing kite.

AbgFeroZ said...

rara : heee... skrang laen yg diaorg pilih :)~ heheeh.. susah2

QueeN TerataI said...

confirm tp2 tahun boleh jumpa org x puasa.. :)

Aida Azryn said...

tadi aida de nampak ada sorang guy kena cekup. sebab dia bedal makanan kat kedai cina. =.=

AbgferOz said...

queen : heee.. kesimpulannya bile la nak dpat setahun tanpa orang tak puasa ? :)

aida : hahaha.. naseb ada tak kna tangkap gak :P hihihih

Rtp Farra Arisha said...

pilih la yg cantik luaran dan dalaman and can guide us to the right path!!

el said...

agak2 thn depan semua dpt berpuasa hehehe

zEri sAfEerA said...

menarik entry ni. aisy,,, kalo hensem prangai mcm 2, mintak jauh lerrrr...

AbgferOz said...

farra : heeee.. yang tuh susah sket nak cari :) 1 dalam 1000 :)

el : heee... mudah mudahan tak jumpa mereka2 ini thun depan :)

zeri : mekaceh... heeheh tuh la skrang susah nak cari :)

Fathiah Hamim said...

hmm..... tak malu ke diorang neh ek

AbgFeroZ said...

fathiah : ntoh la...nie tadi baru nmpak ada sorang mamat pegang nasi bungkus nyuruk2 jalan laju... isk isk isk..

kaizen said...

tiap tahun ade org x puase...


latest entry Antara Hidup & Mati

Nak DUIT RAYA X??

Bila Perempuan KENCING BERDIRI

Powered by Blogger.