Tuesday, August 9, 2011

Sambut Happy Birthday di Bulan Ramadhan Menjelang Merdeka

15

 pasang bendera Malaysia time hari lahir
 semangat nak sambut merdeka di bulan ramadhan
aku dah pasang korang bila lagi ?

video
Import Penyanyi untuk Birthday ke 23 12

semoga tahun ini lebih baik dan bermakna untuk ku..
thanks Allah kerana dipanjangkan umurku sehingga ke 23
di samping keluarga tersayang...

semoga aku dan keluargaku sentiasa di berkati
dan berada di jalan yang diredhai...
aminnn...

15 GigitaN:

ahhaha.. semangat semangat.... saya akan pasang rayo nanti...

chico : heee.. dah lmbat kna psang awai2 :)~

qiqi pasang ari2 da abg feroz..xpnh bukak pon..bjwe ngra x??hahaha

cik qiqi : heee.. buwuk dah bendera tuh.. pergi cari sponser baru bendera tuh hahaha :)~

wahh.. rakyat Malaysia yg mcm inilah yg kita mahu lahirkan.. Anyway, Hepy bzday, salam ramadan, slmt hari merdeka & slmt hari raya.. heh heh.. :-)

reza : mekaceh :) hik hik.. memang tetiap tahun semangat :)~

hahaha..ne de bwuk.comei lg ape...ptt nye kna pggl tv3 ni..wakaka

cik qiqi : hahaha.. baru lagi ka ? ke pasang dalam umah jew.. heee

wahhh! semangat tuhhh!! nak gi beli la..pasang!! hiasan raye sekalii.. btw, happy ari tue.. opzz!! hari mude.. semoge kehidupan mu sentiasa diberkati Allah, dunia dan akhirat yoo..

rumah saya pun pasang dah benderaa hee

hahaha :)) dah pasang beberape hr sbelum pose aritu. hehe :D

si pengembara : thanks bro.. hee.. cepat2 beli... aminnn :)

terbelog : boleh janji pasang :)

fathiah : heeee.. bgus2 mcam nie la rakyat Malaysia :)~

merdeka is near! public holiday :)

ken : yeahh public holiday :)

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More