Header Ads

Sambut Happy Birthday di Bulan Ramadhan Menjelang Merdeka



 pasang bendera Malaysia time hari lahir
 semangat nak sambut merdeka di bulan ramadhan
aku dah pasang korang bila lagi ?

video
Import Penyanyi untuk Birthday ke 23 12

semoga tahun ini lebih baik dan bermakna untuk ku..
thanks Allah kerana dipanjangkan umurku sehingga ke 23
di samping keluarga tersayang...

semoga aku dan keluargaku sentiasa di berkati
dan berada di jalan yang diredhai...
aminnn...

15 comments

chico said...

ahhaha.. semangat semangat.... saya akan pasang rayo nanti...

AbgFeroZ said...

chico : heee.. dah lmbat kna psang awai2 :)~

CiK QiQi said...

qiqi pasang ari2 da abg feroz..xpnh bukak pon..bjwe ngra x??hahaha

AbgferOz said...

cik qiqi : heee.. buwuk dah bendera tuh.. pergi cari sponser baru bendera tuh hahaha :)~

reza al-razi said...

wahh.. rakyat Malaysia yg mcm inilah yg kita mahu lahirkan.. Anyway, Hepy bzday, salam ramadan, slmt hari merdeka & slmt hari raya.. heh heh.. :-)

AbgferOz said...

reza : mekaceh :) hik hik.. memang tetiap tahun semangat :)~

CiK QiQi said...

hahaha..ne de bwuk.comei lg ape...ptt nye kna pggl tv3 ni..wakaka

AbgferOz said...

cik qiqi : hahaha.. baru lagi ka ? ke pasang dalam umah jew.. heee

Si Pengembara said...

wahhh! semangat tuhhh!! nak gi beli la..pasang!! hiasan raye sekalii.. btw, happy ari tue.. opzz!! hari mude.. semoge kehidupan mu sentiasa diberkati Allah, dunia dan akhirat yoo..

Terbelog said...

psg bendera kecik boleh x?

Fathiah Hamim said...

rumah saya pun pasang dah benderaa hee

zEri sAfEerA said...

hahaha :)) dah pasang beberape hr sbelum pose aritu. hehe :D

AbgferOz said...

si pengembara : thanks bro.. hee.. cepat2 beli... aminnn :)

terbelog : boleh janji pasang :)

fathiah : heeee.. bgus2 mcam nie la rakyat Malaysia :)~

ken said...

merdeka is near! public holiday :)

AbgferOz said...

ken : yeahh public holiday :)

Powered by Blogger.