Baby Arnab Baru Lahir



 baby arnab yang baru lahir
 ibu dia tengah nyusukan anaknya lepas di paksa
 kini tinggal 2 ekor ja..
mak dia yang ganaz suka campak anak dia..

lepas subuh tadi tengok baby2 arnab nie.. cuma sekor ja dlam bakul..
yang sekor lagi dah terkeluar tepi bakul.. tapi sekor lagi tak jumpa
dekat 10 minit gak mencari yang sekor lagi.. rupa2nya dah terkluar
kandang jumpa dia bawah almari terkena air kencing mak dia...
mati sudahh.. keras... isk isk isk
ganas btoi mak dia.. asyik terbalikkan bakul tuh ja..
mak terlampau btoi heee...

kesian.. tinggal 2 ekor ja anak dia..
isk isk isk.. lepas nie kna jaga dia lebih lagi
mak dia stress kowt ? hahahaha
hik hik hik

p/s.. harap 2 ekor nie mampu bertahan dan membeso
dengan baik..


17 comments

HanNis SaNia said...

oh my god !! tak pernah tgk anak arnab kecik cmtuh.. hehehe makin bertambah besar family arnab ye???

cik panadol said...

mak arnab tu meroyan kot...tu pasal emosi tak stabil lepas beranak tu hahaha...

haiya!! itu baby comel tp geli tgk sbb lom ade bulu lg...tak berani nk pegang...kekekee

nazirah said...

eeee mcm anak tikus takut nak pegang hehe.. nsb bela sekor bkn spsg aih tak sanggup mak nyah ehehe.. tp org kate.. mmg.. arnab ni kalau lahir kan anak die mmg ganaz silp2 bole mkan anak sndiri pun ada taw

AbgFeroZ said...

hannis : heee.. tuh la bertmbah beso famly dia.. hik hik..

cik panadol : mmg mak dia meroyan hari2 pijak, campak anak dia merata rata.. isk isk.. susu kdkut nak kasi...

nazirah : heee.. feroz pown tak brani nak pegang.. mak je yg pegang.. tpi pkai kain gak la hahaha...dia tak mkan anak dia.. cuma buat mcam anak tiri ja.. hik hik

Afiqa Dayana said...

wah, tak pernah tgk anak arnab yg baru lahir . hehe

BM said...

teringat kat arnab aku..
dah jadi arwah da skang

Zul Fattah said...

dah beranak eh..? anak arnab Abg Feroz yg dulu tu ke?

AbgFeroZ said...

afiqa : heee.. tuh la ni pown 1st time..

BM : hahaha cisss.. ape kau buat kat dia...

zul : bkan nie yg baru.. :) yg lame tak branak2 agi.. diaorg dah clash :P

cik aisha said...

la kesiannya.mak arnab mmg agak agresif.kalau cara saya,letak dalam bekas, cari span or kain ttp cikit, letak dlm umah je.agak2 bby tu lapar baru la campurkan dgn mummy dia.tu pun kdg2 siap pegang mak dia spya bby leh menyusu...hehee.alhamdulillah hidup tujuh ekor anak rabbit saya dulu...:)

Umie Artoqiemie said...

geli tapi comel.. acane tuh?

nur~mohd said...

alahai abg ferozzz...comelnyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

misyamissyou said...

aha..meroyan ke mak arnab tu..kesian yg mati tuhh

Fathiah Hamim said...

perghhhhh nak culik!

AbgferOz said...

cik aisha : heee.. skrang buat begitu la.. asingkan dia dlu.. agak2 lapar baru kasi nyusu siap pegang mak dia :P

umie : kna buang geli tuh la :P

nur : abgferoz yg comel ka ? hihihi

misya : ahahaha mmg pown dia meroyan lebih..

fathiah : jgan culik kecik agi.. nnti tada org nak nyusu dia hihihi :)

farah hanim said...

lorh
satu da mati
awww
sgt cute la yg lain tu
meh satu :D
hehe

el said...

bela arnab ghupenye..
ni stok nak wat rendang eh..guwau2 jek

loliey said...

comel nyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!! shuka shuka shuka... pos sekoq nak beli... hihihi ^ ^

Powered by Blogger.