Thursday, July 21, 2011

Gambar Fesyen Janggut

26

 tak semua orang berani buat janggut mcam ni :)
 janggut pilihan jack sparrow
 pilihan ramai janggut seperti m. nasir
 janggut jenis jiwang
antara fesyen janggut yang tersenarai...

p/s... korang suke mamat yang ada janggut or misai ?
ataupun tiada langsung ?


juM skOdeNg meReka....
blOgger amOi pakai tudung : Izyan Wawa
blOgger Mesra aLaM : SRie ARty
blOgger eNceM bOi : TaufiQ 

SUMBER DARIPADA : GOOGLE.COM

26 GigitaN:

dasyattt.. nak buat jugak laa.. heHe

choiiii! nasib takde janggut..lau tak nak try gak wat cmnie.hek3

ejulz : heee.. kau ada janggut ka ejulz ?

laskar pelangi : hahahaa meh2 nak kasi sket :P

mcm boleh tiru je ni.. hehe. :)

nyamuk : heee.. mamat jiwang tuh.. sape makwe dia beruntung woOoo...

putra : hahaha nak tiru gaya mane satu ?

fathiah : adehh.. janggut arr cute :P

tak suka yg ada misai..kalau ada janggut sket je ok la..kalau yg misai bertaring tu tak mo la..takut :p

hahaha tak suke janggut
kalu bf ada janggut pn
suruh buang sbb nt nampk
matured sgt huhu

antara byk2 janggut n misai ni,semua mama tak suka..he2x...suka ngan misai hb mama jugak !!!

sesiapa yg ada janggut...silaa trim dengan rapi....

iyan : yang bertaring tuh la comei hahaha

afiqah : cute pe gitu hahaha

nazirah : alaa... mcam tuh kna buang janggut baru bley ngorat la ekk ? hihihi

mama : hahaha... heeee dah ari2 ngadap mmg terpikat yg tuh jelaa ekk :)

cik panadol : nak kna bako ekk ? skati jew suwuh trim hahaha...

jnggut first tu smart kut.. haha XP

abg feroz, ct ske yg ade janggut.. nmpk cool.. keh3!!

erk...nak ada janggut gak la macam nih..
;)

miss xyz : keh keh keh.. amboi2 bkan maen seni lagi :)

cik ct : yupss.. mcam abgferoz kan kan kan :)~ hahahaa

fyna : heee.. ta bley :) laki jew

pic 1st tu mmg stylo lahh.. kalau sotong kurita tgk pasti jeles !! hahahh

emm.. aku tak kisah berjanggut ke tak.. yg ptg kemas dan bersih..

hu,,,kalau tak reti jaga.. shave jer,, menyemak je tengok

hu,,,kalau tak reti jaga.. shave jer,, menyemak je tengok

cik ten10 : heee... btoi2.. haha kwan sotong kurita ekk ?

mira nas : amboi2 mcam ada pngalaman jew keh keh keh

hahahahh..janggut pOn leh wt pesyen ekkk.....wahhhh..klu mcm gini nk bela janggut lah

terbelog : heee... misai terbaek tuh..

lynnda : jgan woOOoo nnti tada org nak ngorat :)~

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More