Thursday, July 28, 2011

Cek nuffnang sampai dah..

11

 

yeyy... Sampai juga cek nuffnang nie walaupun 
tak banyak tapi alhamdulillah lepas gak buat aku 
pi program kat pahang nanti he he he....
mekaseh nuffnang...

Heee... Tgah tgu satu lagi cek nuff, says dan churpchurp 
lepas gak beli baju raya he he he...
mekaceh semua yang t0l0ng penuhkan tabung aku 
dengan traffic anda semua...

harap korang juga akan murah rezeki macam aku.. walaupun
tak banyak tapi berbaloi-baloi...

TIPS UNTUK MENDAPATKAN BE dari NUFFNANG

BE dah tinggal satu.. harap2 bulan ramdhan nie dapat
la BE bebanyak sikit coz lepas raya nanti jadi kayap balik...
jangan lupa ramadhan nanti kita berbuka puasa ramai2 :)

P/s... Sayang korang lebey lah he he he....

11 GigitaN:

tahniah2...tabung kt blog sy pulak..kikiki

fuyooo, untunglah duet tabung nuff banyak..haha..

:D

qaseh : heee.. kna rajin2 update blog nnti banyak la yg isi tabung...

fee : sket2 ja...

terbelog : thanks.. takpe2 nnti anda plak :)

waaa...dpt duit raya lah
nak jgk..xpenah dpt pon

fana : heee... kna rajin2 promote blog.. ce juin group2 blogger kat facebOok

fana dh join 9group blogger2 kt facebook
dh promote blog
tp xpenah dpt duit raya ni..hehehe

fana : heee.. kna tingkatkan lagi usha :) hihihih rzeki tak dtang mcam tuh ja :)

Congrats on the Cheque dude :)

thristan : thanks dude :)~

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More