Gambar Hantu Pontianak



Puntianak pon nak bergambar ?
pontianak yang datang bile malam menjelma
heee teringat aku kes waktu skolah rendah ckgu tangkap gambar kitaorg tidur
alih2 kluar gambar hantu tengah tgok kitaorg tidur..
3 hari tak bley tidOo
puntianak dalam iman.. tgok dia senyum jaa..
pontianak ni pemalu sikit.. haiii u...
yang pontianak idop kowt.. nmpak mcam edit ja :)
but it smart :)
( Koleksi Gambar Pontianak )

kepada yang takut antu tuh elakkan la kluar malam..
terutama malam2 jumaat seperti hari ini...
bukan hantu yg mati ja... hantu idop pown ramai...
terutama di bandar2 :)~

p/s... malam jumaat cerita hantu plak :)~
besh besh besh...
(sumber : semua dari pakCik gOogle)


24 comments

SiS NaD said...

Salam...

Nampak beno nipunye... Hehe!~

AbgferOz said...

sis nad : wsalam... ape yg nipu nye ? heeee

risa said...

macam tipu jerkkkk...hantu takleh nampak lorrr

Mialia said...

gmbr pertama siot, haha

AbgferOz said...

risa : kalu pkai camera bley nampak :) mata ja tak bley nmpak

mialia : heee.. tuh la psal.. seram la plak nak mkan kat warung2 nie hahaha

TeAqArH said...

hantu a.k.a jin tu pun makhluk ALLAH.sama macam kite sume..^_^

AbgferOz said...

Teaqarh : heee.. ya ya tpi tak same mcam kita :) jgan takut dngan hantu.. segan takpe :)~

Pojiekyra said...

erghhhh~~~~xsuka hantu huhuhu

cikida said...

weee,,,takot dah ni nk tidoo...wuwu..;(

SoLy SoLicious said...

pergghhh..terase seram sejuk

AbgferOz said...

pojiekyra : smua org tak ske :) hihihih

cikida : hehehe plok teddybear :)~

soly : heee.. pi mandi air panas :P hahahaa

Enchik Nine said...

nk kene si feroz nie... igt nk wat enteri malam jumaat :P

AbgferOz said...

din : hahahah tak praktikal lagi gimane nak buat :P

Benrauf said...

ada je orang yg boleh nampak hantu. hantu suka kacau orang yg penakut dan selalu teringat kat dia, eg. bersembang pasal dia, berpikir pasal dia, apatah lagi berblogging pasal dia. hehe.

Liyana Zahim said...

Superimposeeee!!!!

YOUsoF said...

Sekarang ni lebih risau kalau terjumpa dengan hantu hidup... diorang kadang² lebih hantu daripada hantu sendiri.. (dengan muka serius)

Fathiah Hamim said...

kalo saya ngigau malam neh, anda puncanya! :P

AbgferOz said...

benrauf : hahaha nak tatotkan aku ekk ?

Liyana : tak semua superimpose :)

yOusof : hahaha btoi2.. kalu bace yasin dia gelak ja :)

fathiah : hahaha.. jeng jeng jeng..

Siti Zaleha said...

haiyoo, takut. pernah jumpa dalam....









mimpi jeee.

AbgferOz said...

siti : heee.. dlam mimpi jeww.. jom masuk hutan langat.. kita kasi nmpak btoi2 :)~

soooooour said...

<---pontibapak...hehehe..gurau2..

AbgferOz said...

soour : hahaha.. nak jadi bapaknya plak :P

mamat said...

haha...selalu on9 dengan pontianak tu..he3

wan_cikgumuzik said...

weeuuuuuwwwww..!! adakah ini fake semata2?? kikikikiiki..

Powered by Blogger.